Marketing obchodu Queens vede Lukáš Vít Rýdl

úterý, 21. července 2020, 16:15 Aktuality, Marketing, Lidé MediaGuru

V čele marketingu českého sneakers a streetwear obchodu Queens stojí od července Lukáš Vít Rýdl.

Lukáš Vít Rýdl, zdroj: Queens

Lukáš Vít Rýdl, zdroj: Queens

Síť obchodů s teniskami a streetwear oblečením Queens má od července nového ředitele marketingu. Je jím Lukáš Vít Rýdl.

„Značka, jako je Queens, si může – a musí – dovolit mnohem víc než jen produktovou reklamu. Najít optimální poměr mezi aktivitami, které přímo podporují prodej, a činnostmi, co přinášejí skvělé zákaznické zážitky, bude teď to hlavní, čemu se budu v Queensu věnovat,” popisuje Lukáš Vít Rýdl a dodává: „Také se budeme mnohem víc než doteď soustředit na podporu začínajících lokálních streetwear tvůrců a na téma udržitelnosti. Principiálně chceme, aby naše práce lidi bavila, ne jen podněcovala k vyšší spotřebě. Na silných hodnotách bude muset dříve nebo později stavět každý brand, který chce zůstat ve hře.” Sázet v komunikaci chce především na prémiové portfolio exkluzivních brandů, se svým týmem bude pracovat na tom, aby vizuály značky zákazníky inspirovaly ještě více k vytváření osobitého stylu, a podporovat chce také komunitu fanoušků značky.

Lukáš Vít Rýdl se v oblasti marketingové komunikace značek pohybuje sedm let. Své zkušenosti sbíral na lokální i mezinárodní úrovni, působil například v agentuře Mark BBDO, kde byl zodpovědný za digitální divizi, či řídil značku iPrima.cz z rodiny televizních brandů FTV Prima. Rovněž působí v Asociaci komunikačních agentur (AKA), kde je odborným garantem pro Search Engine Marketing a ve své gesci má i semestrální kurzy její Digitální Akademie. Už 12 let se věnuje lektorské a konzultační činnosti pro veřejnost a připravuje specializované vzdělávací akce pro korporátní sektor. Od společnosti Google získal certifikát Trusted Digital Media Advisor a absolvoval její dvouletý Agency Leadership Program.

Queens je na českém trhu sedmnáctý rok. Loni prodal tenisky a streetwear za 238 milionů Kč a jeho obrat se meziročně zvýšil o 25 %. Ze tří čtvrtin se na tržbách podíleli čeští zákazníci, zbytek objednávek putoval do zahraničí. K více než stovce značek v nabídce Queensu přibylo v roce 2019 šestnáct nových, například Fred Perry, Pleasures, Buffalo London, Suicoke nebo lokální jména jako Naut a Poutnik by Tilak. Designovou techwear kolekci šumperského Tilaku, která boduje hlavně v Japonsku, nabízí Queens exkluzivně jako jeden ze dvou prodejců u nás. Je také výhradním českým prodejcem značek Daily Paper, Preach nebo Caterpillar.

-stk-