Strategii značky Můj obchod řídí v Makru Miroslav Pácl

středa, 29. července 2020, 11:20 Aktuality, Retail, Lidé, Marketing MediaGuru

Novým vedoucím franšízového konceptu Můj obchod od velkoobchodu Marko Cash & Carry se stal Miroslav Pácl.

Miroslav Pácl, zdroj: Makro Cash & Carry ČR

Miroslav Pácl, zdroj: Makro Cash & Carry ČR

Šéfem franšíz velkoobchodu Makro Cash & Carry ČR byl nově jmenován Miroslav Pácl, který se na centrálu společnosti v pražských Stodůlkách přesouvá z pozice ředitele plzeňské pobočky. Na starost bude mít rozvoj nového maloobchodního konceptu Můj obchod.

Miroslav Pácl se v oblasti franšízingu pohybuje již od druhé poloviny devadesátých let. V roce 1994 nastoupil do McDonald´s, kde se spolupodílel na implementaci franšízového systému. Ta mimo jiné zahrnovala výběr franšízantů, jejich trénink, řízení průběhu předání provozovny, komunikaci s franšízanty v průběhu smluvního vztahu a hodnocení jejich výsledků. Od roku 2014 působí v Makru, kde prošel pozicemi ředitele velkoobchodu v Průhonicích a v Plzni.

Makro představilo nový koncept franšízy Můj obchod

pondělí 29. června 2020

-stk-