Vitana uvádí označení „Výrobek šetrný k planetě“
Vitana počítá u svých produktů uhlíkovou stopu. Některé označuje jako
„Výrobek šetrný k planetě“.
Značka Vitana uvádí na českém trhu označení „Výrobek šetrný k planetě“, a to u produktů s nízkou uhlíkovou stopou. Zatím jsou tak označeny instantní svačinové polévky, další výrobky budou následovat.
„Naše aktivita polévkami do hrnečku nekončí. Už počítáme uhlíkovou stopu také pro polévky na vaření a stále se snažíme snižovat dopad našich výrobků na klima. Třeba tak, že hledáme řešení pro ekologičtější obaly. Věříme, že náš přístup inspiruje i další výrobce potravin a produktů šetrných k planetě bude postupně přibývat,“ říká Magdalena Šodorová z oddělení marketingu Orkla Foods Česko a Slovensko, která je zodpovědná za kategorii polévek značky Vitana.
Výrobce Orkla Foods se zaměřuje na snižování uhlíkové stopy od roku 2014. Za pět let se mu podařilo ve své byšické provozovně snížit uhlíkovou stopu při výrobě o 55 procent.
S vlastním ekologickým označením přišel v nedávné době i online supermarket Košík, který v nabídce začal používat certifikaci „Vyrobeno s ekoenergií“, označující produkty vyrobené za pomoci čisté energie.
-stk-
# ekologie # Vitana # Orkla Foods # instantní polévky # označení # uhlíková stopa
Autor textu MediaGuru
Mohlo by vás zajímat
Všechnopárty potvrzuje vedení v pátek večer, poté komedie
Nejsledovanějším pořadem pátečního večera po 20:00 zůstává
v divácké skupině starší 15 let Všechnopárty. Následovala komedie
Marečku, podejte mi pero!, která měla zároveň nejvyšší sledovanost
v 15–54.
Petr Čech a BC21 uvádějí platformu Glow21 pro rozvoj leadershipu
Glow21je společným dílem Petra Čecha a jeho zastupující agentury The
Playbook House, českých expertů na leadership a firemní rozvoj Luboše
Kastnera a Jiřího Panušky, kteří stojí za manažerskou
společností BC21.
Důvěra v média souvisí s kvalitou právního státu, ukazuje mezinárodní studie
Důvěra lidí v novináře není podle nové studie publikované v Journal of
Law and Economics dána pouze kvalitou médií, ale zásadně ji ovlivňuje
také fungování právního státu. Výzkum, na němž se podílel i ekonom
Niclas Berggren z VŠE, ukazuje, že silnější instituce a vymahatelnost
práva souvisejí s vyšší mírou důvěry v média.