Dm drogerie market uvádí na trh produkty své soutěže DmStart

sobota, 15. srpna 2020, 07:50 Aktuality, Retail MediaGuru

Dm drogerie uvádí od 13. srpna na trh tři vítězné produkty ze své soutěže na podporu českých start-upových projektů.

Vítězné produkty ze soutěže Dm drogerie markt na podporu českých start-upových projektů, zdroj: Dm drogerie markt.

Vítězné produkty ze soutěže Dm drogerie markt na podporu českých start-upových projektů, zdroj: Dm drogerie markt.

Společnost Dm drogerie markt podpořila soutěží DmStart české start-upové projekty. Nyní uvádí do prodeje tři vítězné produkty.

Do soutěže se mohli zapojit zájemci z řad podnikatelů a malých firem vyvíjejících a vyrábějících inovativní produkty. Přihlásilo se přes 100 projektů, z nichž odborná porota Dm drogerie markt vybrala tři vítězné. Produkty se nyní dostávají do prodeje.

Mezi vítěze patří tablety Potty Tabs z dílny společnosti Bart‘s, díky nimž se děti snáze učí chodit na nočník, bylinkový čaj Rozkvět indiánky pro podporu hormonální rovnováhy u žen od Anny Sedlákové a Karolíny Krejčové a nakonec lak na nehty Franail s nanotechnologií pro léčbu mykózy od společnosti Nanutio.

Tablety Potty Tabs z dílny společnosti Bart‘s, díky nimž se děti snáze učí chodit na nočník, zdroj: Dm drogerie markt.

Tablety Potty Tabs z dílny společnosti Bart‘s, díky nimž se děti snáze učí chodit na nočník, zdroj: Dm drogerie markt.

Bylinkový čaj Rozkvět indiánky pro podporu hormonální rovnováhy u žen, zdroj: Dm drogerie markt.

Bylinkový čaj Rozkvět indiánky pro podporu hormonální rovnováhy u žen, zdroj: Dm drogerie markt.

Lak na nehty Franail s nanotechnologií pro léčbu mykózy od společnosti Nanutio, zdroj: Dm drogerie markt.

Lak na nehty Franail s nanotechnologií pro léčbu mykózy od společnosti Nanutio, zdroj: Dm drogerie markt.

„Do soutěže o podporu se zapojilo mnoho zajímavých projektů, mezi kterými nebylo snadné zvolit ty nejlepší. Předpokládali jsme velký zájem, a i proto jsme si na začátku soutěže vyhradili právo vybrat výherců více. Nakonec jsme se rozhodli pro celkem tři vítězné projekty,“ popisuje Jiří Peroutka, manažer komunikace společnosti Dm drogerie markt.

Vybraní výherci budou po dobu šesti měsíců profitovat ze získaného prostoru v prodejnách řetězce, na jehož pulty budou v průběhu srpna a září uvedeny. Zároveň se jejich produktům dostane marketingové podpory. 

Dm drogerie: Prodeje táhnou kosmetika, fotky i petfood

pátek 6. prosince 2019

-zue-