Gambrinus chce kampaní s Horváthem oživit fotbal na venkově

pátek, 14. srpna 2020, 11:35 Aktuality, Marketing MediaGuru

Gambrinus chce kampaní i speciální akcí podpořit fotbalové kluby na vesnicích a malých městech.

Gambrinus motivuje fotbalové kluby k uspořádání společenské akce, zdroj: Plzeňský Prazdroj.

Gambrinus motivuje fotbalové kluby k uspořádání společenské akce, zdroj: Plzeňský Prazdroj.

Pivní značka Gambrinus podpoří fotbalové kluby na vesnicích a malých městech speciální akcí Výkopná 2020. Právě probíhající soutěží chce motivovat kluby k tomu, aby zahájily sezónu ve velkém stylu, a pomohly tak po pandemii obnovit společenský život v obcích. Akci doprovází kampaň s fotbalistou Pavlem Horváthem, tváří projektu Kopeme za fotbal, s nímž Gambrinus podporuje komunitní fotbal již jedenáctým rokem.

„Oslovili jsme více než tisíc klubů z celé České republiky, aby uspořádaly během září na hřišti akci pro místní komunitu. Může to být posezení po zápase, vesnická zábava nebo koncert místní kapely. Tím pomohou obnovit společenský život na menších městech a vesnicích,“ vysvětluje Radim Krupka, projektový manažer Gambrinus Kopeme za fotbal.

Momentálně jsou do projektu zapojeny desítky klubů a další stále přibývají. Fanoušci mohou své kluby podpořit hlasem na www.kopemezafotbal.cz/vykopna. Dvě stě klubů s více než stovkou hlasů obdrží od Gambrinusu na akci mimo pomoci s propagací zejména občerstvení ve formě klobás a piva. Nejlepším deseti klubům z hlasování poté pivovar ještě příspěvek na kapelu a opékané prase. Hlasovat je možné až do úterý 25. srpna.

Kampaň je k vidění na internetu, sociálních sítích a také v regionálních a putovních kinech. Jejím těžištěm je krátký film, v němž Pavel Horváth ukazuje obyvatelům vesnice Kytín, o co se v této době hraje, získá je pro aktivitu, která je pro komunitní život velice důležitá. Krátké formáty budou navíc lidi motivovat k hlasování pomocí odměn, které může jejich klub získat při organizaci akce.

V navazující komunikaci bude použita i dokumentace z nejlepších „výkopných“. Součástí kampaně je i loňský televizní spot s Pavlem Horváthem.

Kreativa kampaně pochází z dílny agentury Triad Advertising. Produkci letošních spotů zajistila společnost Stink Prague. Za režii byl zodpovědný Jakub Kohák. Na loňském spotu spolupracovala GoodieBaddie. Za nákup médií je zodpovědná mediální agentura Wavemaker, PR zabezpečuje Bison & Rose.

Projekt Kopeme za fotbal napřímo podporuje více než 1000 amatérských klubů v České republice. V rámci projektu mohou kluby zlepšit zázemí i vybavení klubu, soutěžit o sudy piva Gambrinus nebo se třeba podívat na některé z utkání v elitních evropských fotbalových soutěžích. Každý tým, který vstoupí do projektu, získá vstupní balíček (sadu dresů nebo míčů) a může získat sportovní vybavení, zájezd na evropský fotbal nebo přátelský zápas s týmem hvězdných sportovců Real Top Praha, podporu profesionálních trenérů a pivo Gambrinus na komunitní akce.

-stk-