Marketing Festival představil finální skladbu řečníků

pondělí, 24. srpna 2020, 07:55 Aktuality, Internet & Mobil MediaGuru

Letošní Marketing Festival Online se bude konat 3. a 4. září ve dvou zhruba pětihodinových blocích.

Dave Trott při natáčení letošního Marketing Festivalu

Dave Trott při natáčení letošního Marketing Festivalu

Letošní Marketing Festival Online se bude konat 3. a 4. září ve dvou zhruba pětihodinových blocích, během kterých se budou střídat předtočené přednášky speakerů s live-streamovanými Q&As s vybranými řečníky. 

„Spousta akcí při přesunu do online prostředí sahá ke streamingu videohovorů s řečníky. To je sice z hlediska organizátorů určitě nejlehčí řešení, je ale zároveň nefér ke všem ostatním – řečníci takto velmi neradi přednášejí a lidé, kteří už tak tráví většinu své práce na Zoomu, jsou z podobného formátu po hodině otrávení, ať už je obsah sebelepší. Produkce profesionálně natočených, titulkovaných přednášek je sice stonásobně náročnější, ale věříme, že to festivalové publikum ocení a budou se k nim rádi vracet,” říká Jan Kostera, který šéfoval produkčnímu týmu a výrazně se podílel na novém online formátu Marketing Festivalu.

Finální line-up řečníků sedmého Marketing Festivalu

  • Zastánci efektivity v marketingu a evidence-based přístupu. Tak se dá představit duo Les Binet a Peter Field, autoři bestselleru Effectiveness in Context, kteří jsou považováni za nestory marketingové efektivity a jejichž přednášku označují organizátoři jako „příležitost, která přijde jednou za život“.
  • Jiným směrem, na pomezí behaviorální psychologie a marketingu, se ve své přednášce vydá Richard Shotton, autor světově proslulé knihy The Choice Factory.
  • Chybět nebude ani další autor bestsellerů, Dave Trott, kreativní ředitel, který roky svých zkušeností vepsal do knih Predatory Thinking, One Plus One Equals Three a Creative Mischief. Krom své spisovatelské kariéry stál Dave Trott u zrodu reklamních agentur Gold Greenlees Trott, Bainsfair Sharkey Trott a Walsh Trott Chick Smith. V roce 2004 navíc získal D&AD President's Award za celoživotní přínos v reklamě.
  • Do pomezí technologie a marketingu se postaví Tom Goodwin, jeden z nejcitovanějších technologicko-marketingových guru, bývalý viceprezident Zenith, od nedávna působící v Publicis Groupe a autor knihy Digital Darwinism.
  • Zakladatelka strategického studia Bodacious, Zoe Scaman, se ve své přednášce zaměří na nové způsoby využití komunikačního kanálů a možnosti story-tellingu, které značky často sami nevidí. Díky zkušenostem napříč obory, jako jsou brand consulting, entertainment strategy či vývoj nových produktů, nabídne vhled do toho, jak dělat propagaci značky jinak.
  •  Rob Estreitinho, stratég, jehož jméno je spojeno se značkami Cadbury, Universal Music Group, Adobe či Kia, rozkryje výzvy, kterým marketéři dnes čelí a představí možnosti, jak se s těmito výzvami vypořádat.
  • Letošní line-up doplní také Ana Milicevic, expertka na digitální média, která posbírala zkušenosti například ve Adobe či Unicef, v současnosti působící jako ředitelka a spoluzakladatelka Sparrow Digital.
  • Mezi speakery se zařadí také Drayton Bird, který pracoval s firmami jako American Express, Mercedes, IBM nebo Procter & Gamble a jehož knihy byly přeloženy do 17 jazyků. O šíři jeho zkušeností svědčí 6 let práce v Ogilvy, během které samotný David Ogilvy řekl, že: „Drayton toho ví o direct marketingu víc, než kdokoliv na světě.”

-mav-