ADC v kampani vyzývá k otázkám na veřejné instituce

čtvrtek, 3. září 2020, 15:40 Aktuality, Reklama MediaGuru

Art Directors Club v září spouští další kampaň komentující společenská témata. Tentokrát podporuje informovanost občanů.

Zdroj: ADC

Zdroj: ADC

V září startuje další z kampaní, v nichž se Art Directors Club (ADC) věnuje v rámci svého projektu Unit společenským tématům a veřejnému dění. Autory aktuální kampaně, jež podporuje informovanost občanů, jsou pod hlavičkou agentury Haze podepsáni členové ADC Martin Charvát a Lumír Kajnar.

Cílem kampaně je upozornit na právo občanů informovat se o jakémkoli rozhodnutí státních orgánů, úřadů, institucí a státních organizací, které jsou povinny odpovědět do třiceti dnů. Ukazuje rovněž možné dotazy ze čtyř různých oblastí a zároveň odkazuje na projekt  www.informaceprovsechny.cz, který dokáže poradit s byrokratickými překážkami. Na webové aplikaci lze totiž snadno vyhledat požadovanou instituci či organizaci a vznést na ni dotaz. Dotazy a odpovědi jsou v aplikaci veřejně přístupné, takže každý si může zjistit, na co už se ptali jiní, a je taky vidět, jak spolehlivě a dobře (nebo špatně) která instituce odpovídá.

Zdroj: ADC

Zdroj: ADC

Zdroj: ADC

Zdroj: ADC

Zdroj: ADC

Zdroj: ADC

Plochy pro kampaň opět poskytla společnost JCDecaux a tentokrát se se svými holopanely, umožňujícími reklamu ve 3D provedení, připojila i společnost HoloMotion Media.

-stk-