![Zdroj: ADC](https://mediagurucdneu.azureedge.net/media/13962/adc-unit_kancler.png)
Zdroj: ADC
V září startuje další z kampaní, v nichž se Art Directors Club (ADC) věnuje v rámci svého projektu Unit společenským tématům a veřejnému dění. Autory aktuální kampaně, jež podporuje informovanost občanů, jsou pod hlavičkou agentury Haze podepsáni členové ADC Martin Charvát a Lumír Kajnar.
Cílem kampaně je upozornit na právo občanů informovat se o jakémkoli rozhodnutí státních orgánů, úřadů, institucí a státních organizací, které jsou povinny odpovědět do třiceti dnů. Ukazuje rovněž možné dotazy ze čtyř různých oblastí a zároveň odkazuje na projekt www.informaceprovsechny.cz, který dokáže poradit s byrokratickými překážkami. Na webové aplikaci lze totiž snadno vyhledat požadovanou instituci či organizaci a vznést na ni dotaz. Dotazy a odpovědi jsou v aplikaci veřejně přístupné, takže každý si může zjistit, na co už se ptali jiní, a je taky vidět, jak spolehlivě a dobře (nebo špatně) která instituce odpovídá.
![Zdroj: ADC](https://mediagurucdneu.azureedge.net/media/13961/adc-unit_chodnik.png)
Zdroj: ADC
![Zdroj: ADC](https://mediagurucdneu.azureedge.net/media/13963/adc-unit_rousky.png)
Zdroj: ADC
![Zdroj: ADC](https://mediagurucdneu.azureedge.net/media/13964/adc-unit_vlak.png)
Zdroj: ADC
Plochy pro kampaň opět poskytla společnost JCDecaux a tentokrát se se svými holopanely, umožňujícími reklamu ve 3D provedení, připojila i společnost HoloMotion Media.
-stk-