Billa spouští věrnostní kampaň s plyšáky Superosmy

čtvrtek, 10. září 2020, 09:30 Aktuality, Reklama MediaGuru

Billa startuje již čtvrté kolo věrnostní kampaně s plyšovými hrdiny Superosmy.

Klíčový vizuál k věrnostní kampani Superosma, zdroj: Billa

Klíčový vizuál k věrnostní kampani Superosma, zdroj: Billa

Společnost Billa spouští podzimní věrnostní kampaň založenou již počtvrté na plyšových postavách Superosmy. Tentokrát jsou postavičky k dostání v sadě s porcelánovým hrnečkem.  

„Superosma v minulých letech zaznamenala u našich zákazníků velký úspěch, proto nás těší, že jejich prostřednictvím můžeme našim zákazníkům poděkovat za věrnost,“ říká Lucie Průšová, marketingová ředitelka společnosti Billa.

Kampaň probíhá od 9. září do 15. prosince, kdy mohou nakupující ve všech supermarketech Billa získat za nasbírané samolepky za svůj nákup jednoho ze členů Superosmy. Postavičku s hrnečkem získají za doplatek 49,90 Kč a kartičku s dvaceti samolepkami. Při doplacení 129,90 Kč pak stačí samolepek pouze 10. Jednu samolepku pak zákazníci získají za nákup v hodnotě 250 Kč. 

U příležitosti se spuštěním Superosmy připravil řetězec i speciální microsite s množstvím interaktivních aktivit i videí pro děti i dospělé. „S našimi hrdiny se budou zákazníci moci potkávat i na místech, které jsme doposud nevyužívali, jako je například autobusová zastávka na pražské Florenci, která přímo vybízí k zapojení se do naší soutěže na sociálních sítích Billy,“ dodává Průšová.

Vyzvednout si odměnu bude možné do 22. prosince nebo do vyprodání zásob. Jednotlivé postavičky Superosmy nebude možné koupit samostatně.

-stk-