Do čela marketingu Rohlíku nastoupila Zlata Ulrichová

pondělí, 14. září 2020, 12:35 Aktuality, Marketing, Lidé MediaGuru

Na pozici Chief Marketing Officer online supermarketu Rohlík přišla Zlata Ulrichová.

Zlata Ulrichová, zdroj: Penny Market

Zlata Ulrichová, zdroj: Penny Market

Vedení marketingu online supermarketu Rohlík se ujala od začátku září Zlata Ulrichová. Ve své pozici Chief Marketing Officer nahrazuje Jiřího Rákosníka. 

S marketingovým týmem bude Zlata Ulrichová rozvíjet oblíbenost značky a služeb mezi zákazníky. Jejím hlavním cílem je služby více personalizovat. „Rohlík sleduji zpovzdálí od samotného začátku. Spojení božího jídla a boží služby mně oslovuje nejen jako zákazníka, ale i marketéra a na novou roli se neskutečně těším,“ říká k nástupu do Rohlíku Zlata Ulrichová.

Aktuálně se samozřejmě připravujeme s celým týmem na to, abychom byli schopni zákazníkům doručit potraviny domů za všech okolností, kdy nás potřebují více než kdy jindy – ať už jde o omezení spojená s onemocněním Covid-19, nebo Vánoce,“ uvádí Zlata Ulrichová a doplňuje: „Poptávka po našich službách roste, proto plánujeme ještě před Vánoci navýšit skladové kapacity, abychom mohli obsloužit více zákazníků, kteří oceňují jak naše produkty, tak náš nekompromisní přístup k doručení kvality naší služby. Připravujeme Rohlík na to, aby mohl zákazníkům nabídnout Vánoce na míru na jednom místě.“

Do Rohlíku přichází Zlata Ulrichová s dvaceti lety zkušeností v oblasti retailu: posledních pět let strávila v Penny Marketu na pozici Head of Strategic Marketing, předtím vedla marketingu ve společnostech Ahold a OBI. 

-stk-