Nadace Tipsport v kampani „sází budoucnost“

čtvrtek, 3. září 2020, 18:20 Aktuality, Reklama MediaGuru

V nové kampani se Nadace Tipsport zavazuje k vysázení 10 milionů stromů.

Klíčový vizuál ke kampani "Jeden Čech, jeden strom", zdroj: Nadace Tipsport

Klíčový vizuál ke kampani "Jeden Čech, jeden strom", zdroj: Nadace Tipsport

Nadace Tipsport spouští kampaň k projektu „Sázíme budoucnost“. S názvem „Jeden Čech, jeden strom“ se zavazuje v horizontu pěti let k vysázení celkem 10 milionů stromů. Cílem komunikace je vyzvat lidi k zapojení do projektu a registraci výsadby. 

Hlavní část kampaně, jež propojuje obličeje „běžných“ i známých lidí s korunami stromů, je naplánována na září a říjen. Objeví se v televizi na stanicích skupiny Prima a rádiích společnosti Active, dále bude k vidění na internetu, v tisku a outdooru, kde využije citylighty v pražském metru a rámečky na vlakových nástupištích i přímo ve vybraných vlakových spojích. 

Autory kampaně jsou Milan Hladký a Dejan Galovič.

Občanský projekt Sázíme budoucnost včetně ankety Strom roku rozvíjí již několik let Nadace Partnerství. Nadace Tipsport do projektu letos vstoupila jako jeho generální partner. Zároveň se nadace, stejně jako celá skupina Tipsport, připojila k iniciativě Nelež, tedy neinzeruje na dezinformačních platformách.

-stk-