Tesco v kampani s Clubcard nabízí nádobí BergHoff

středa, 30. září 2020, 07:30 Aktuality, Reklama, Retail MediaGuru

Tesco ve spolupráci s belgickou značkou BergHoff startuje nový věrnostní program, k dispozici je pouze uživatelům aplikace Tesco Clubcard.

Zdroj: Tesco ČR

Zdroj: Tesco ČR

Obchodní řetězec Tesco zahájil ve spolupráci s belgickou značkou BergHoff nový věrnostní program. Nabízí v něm jako odměny pánve, hrnce a cestovní výrobky. K dispozici je ale pouze uživatelům aplikace Tesco Clubcard.

Zákaznici budou sbírat e-nálepky prostřednictvím aplikace a za každých 200 Kč utracených v obchodech Tesco nebo online obdrží zákazník e-razítko přímo v aplikaci. V závislosti na vybraném produktu je třeba nasbírat příslušný počet e-nálepek. Věrnostní program potrvá až konce listopadu 2020.

Tesco zavádí svou službu Zásilka pro celou ČR

úterý 2. června 2020

-zue-