V nové kampani loterie Korunka pouští děj pozpátku

pátek, 18. září 2020, 17:00 Aktuality, Reklama MediaGuru

Loterie Korunku chce novou kampaní podpořit povědomí o značce. Spot ukazuje radost z výhry pozpátku.

Klíčový vizuál k nové kampani loterie Korunka, zdroj: Tipsport

Klíčový vizuál k nové kampani loterie Korunka, zdroj: Tipsport

Loterie Korunka odstartovala reklamní kampaň, jejímž hlavním cílem je podpořit povědomí o značce. Zároveň propaguje základní benefity, jimiž jsou nízká vstupní cena tiketu 10 Kč a frekvence losování 2x denně.

Kampaň stojí na kreativním konceptu agentury BeefBrothers, který v konkurenci dvaceti dalších návrhů od pěti agentur zvítězil v tendru, jenž přes všechna pandemická omezení proběhl letos na jaře. V rámci vítězného konceptu vznikl reklamní spot, jehož děj se odehrává pozpátku. Divák nejprve vidí výbuch radosti a až na konci se dozví jeho příčinu. Spot režíroval Maroš Milčík, za kamerou stál Gašper Šnuderl.

„Koncept propojuje značku s pozitivní emocí, hravostí a optimismem. Ústřední sdělení ‚K velké radosti stačí opravdu málo‘ ilustruje jak nízkou cenu tiketu, tak disproporci mezi aktem jeho zakoupení a dopadem, který výhra pro život může mít,“ vysvětluje marketingový manažer Korunky Luboš Maxa.

Páteří komunikačního mixu kampaně je televize, doplní ho komunikace na internetu, sociálních sítích a na pobočkách Chance a Tipsportu, kde si lze vedle webu Korunku také vsadit. V omezené míře se objeví i v dalších nadlinkových a podlinkových kanálech.

Jde o první větší kampaň loterie Korunka po více než třech letech. Podle ředitele Korunky Filipa Bocka budou napřesrok následovat další výrazné novinky v nabídce a s nimi spojené marketingové aktivity: „Chceme Korunku budovat jako moderní českou loterijní značku a firmu s rozmanitým spektrem produktů pro široké skupiny zákazníků, s hustou distribuční sítí a silným online prodejem.“

-stk-