Vstup značky Gap na český trh bude provázet kampaň

středa, 9. září 2020, 13:50 Aktuality, Reklama MediaGuru

Americká značka Gap ohlásí svůj příchod na tuzemský trh kampaní „Hello Česko“. Spojuje se s Majkem Spiritem.

Jeden z klíčových vizuálů kampaně Gap, zdroj: CS Retail 1969

Jeden z klíčových vizuálů kampaně Gap, zdroj: CS Retail 1969

Módní značka Gap vstupuje v září oficiálně na český trh. Nejdříve zde spustí vlastní e-commerce platformu, do konce roku otevře první značkové prodejny. Vstup podpoří mediální kampaní s názvem „Hello Česko“. 

Gap se ve své tuzemské expanzi, kterou má na starosti společnost CS Retail 1969, zaměří pouze na nákupní centra. Podle informací MediaGuru probíhá v současné chvíli vyjednávání s několika obchodními centry v Praze a Ostravě, kde by měly být obchody otevřeny koncem listopadu.

Vstup značky, jež se soustředí na volnočasové oblečení a doplňků, bude doprovázet kampaň v outdooru, rádiu a na internetu. Doplní ji komunikace na sociálních sítích, kde bude spolupracovat s lokálními ambasadory. Jedním z nich bude i Majk Spirit. 

Značka Gap otevře na českém a slovenském trhu své prodejny

pondělí 7. září 2020

Společnost Gap, původně založena v Kalifornii v roce 1969 jako obchod s džíny a hudebními deskami, je dnes jedním z největších amerických maloobchodních řetězců s oblečením ve více než 40 zemích po celém světě. Za exkluzivního distribučního partnera si na českém trhu vybrala CS Retail 1969 ze skupiny C.S. Apparel Group, která je na českém a slovenském trhu rovněž distributorem americké sportovní značky Under Armour. Zároveň tato skupina vlastní a provozuje českou značku Sam 73 s více než 100 obchody po celém České republice.

-stk-