Božkov Republica uvádí novinky: rumový elixír a vodku

čtvrtek, 15. října 2020, 10:00 Aktuality, Marketing MediaGuru

Božkov Republica rozšiřuje své portoflio o dvě novinky – vodku z cukrové třtiny a rumový elixír Espresso.

Božkov Republica rozšiřuje své produktové portfolio, zdroj: Stock Plzeň-Božkov

Božkov Republica rozšiřuje své produktové portfolio, zdroj: Stock Plzeň-Božkov

Božkov Republica uvádí na trh dvě novinky. Ke svým rumům Reserva a Exclusive přidává rumový elixír Espresso a vodku z cukrové třtiny. 

„Božkov Republica Vodka je odlišná oproti ostatním vodkám, a to díky použití cukrové třtiny původem z Guatemaly, jež vyniká jemnou nasládlostí a svěžestí. Navazujeme tak na řemeslný fortel a um typický pro značku Božkov, zároveň právě cukrová třtina představuje určité pojítko s rumovým světem,“ popisuje Michal Jakl, group brand manager značky Božkov.

Božkov Republica Vodka s obsahem alkoholu 40 % si lze vychutnat samotnou, s limetou a třtinovým cukrem, nebo v míchaném drinku s čerstvě vymačkaným grepem nebo ananasem.

Klíčový vizuál k podpoře novinky Božkov Republica Vodka, zdroj: Stock Plzeň-Božkov

Klíčový vizuál k podpoře novinky Božkov Republica Vodka, zdroj: Stock Plzeň-Božkov

Další novinkou je Božkov Republica Espresso. Představuje spojení karibských rumů a za studena připraveného kávového extraktu metodou „Cold Brew“ ze stoprocentní guatemalské Arabiky vzniká 35% rumový elixír ořechově hnědé barvy. Podávat se má novinka při pokojové teplotě samotná nebo v kombinaci s tonikem a kapkou citronu na ledu.

„Rum a káva představují přirozené spojení, které mají čeští spotřebitelé obecně rádi. Zároveň káva nabývá v současné době na popularitě a rumový elixír Božkov Republica Espresso tento trend reflektuje,“ říká Michal Jakl.

Klíčový vizuál k podpoře novinky Božkov Republica Espresso, zdroj: Stock Plzeň-Božkov

Klíčový vizuál k podpoře novinky Božkov Republica Espresso, zdroj: Stock Plzeň-Božkov

„Oběma produktovými novinkami chceme vyjít vstříc našim zákazníkům, kteří si Božkov Republicu velice oblíbili a zároveň jim připomenout 100 let od vzniku značky Božkov. Věříme, že se skvělá chuť, doplněná o atraktivní cenovou propozici, trefí do vkusu široké skupiny spotřebitelů. Kombinace rumového blendu s kávou i vodka z cukrové třtiny jsou na českém trhu unikátní a jsme rádi, že je českým spotřebitelům můžeme představit,“ dodává Michal Jakl.

Novinky podpoří společnost Stock Plzeň-Božkov kampaní od 26. října v televizi, na internetu a také v retailu a gastru. Do televizního vysílání budou nasazeny dva spoty, tentokrát bez herce a zpěváka Jiřího Macháčka, který je dlouhodobou tváří značky.  Kampaň poběží do 20. prosince.

Pod kreativou je podepsána agentura Made by Vaculik. Produkci zajistila společnost Iscream. Režie se ujal Matěj Chlupáček, kamery Martin Douba.

-stk-