Dedoles pokračuje v televizní kampani s 3D křečky

sobota, 31. října 2020, 09:00 Aktuality, Reklama MediaGuru

Slovenský e-shop Dedoles komunikuje podzimní kampaní nabídku spodního prádla.

Zdroj: FB Dedoles

Zdroj: FB Dedoles

Slovenský e-shop Dedoles, jenž se zaměřuje na prodej ponožek a spodního prádla, spouští na českém trhu vánoční kampaň. Navazuje v ní na jarní vlnu, v níž použila motiv tancujících křečků. 

V zářijové kampani přešli křečci do 3D animace, v níž tančí ve spodním prádle v koupelně. V nejnovějším spotu se navíc pustili do předvánočního úklidu a jeden z nich hledá vánoční dárky. 

Září pro nás znamenalo důležitý posun nejenom kvůli změně vizuálu našich křečků. Bylo to po prvé, co jsme naše křečky vyzuli z ponožek a oblékli je do spodního prádla. Změna proběhla nad naše očekávání. Kromě nárůstu prodeje reklama dosáhla i výborných výsledků v post-testu ve všech proměnných. Už touhle první kampaní se nám podařilo dostat mezi nejznámější a nejvíce preferované e-shopy se spodním prádlem. Proto pokračujeme v tomto konceptu,” uvádí Martin Mrva, Chief Marketing Officer Dedoles.

Kampaň poběží v Česku i na Slovensku, a to v televizi, rádiu a outdooru. Poprvé spustí e-shop také televizní reklamu ve Slovinsku, kde ji doplní komunikace v outdooru a na internetu. Na všech trzích bude reklama podpořená PR. 

Dedoles působí v 20 zemích Evropy. Kampaň s křečky chce postupně nasazovat i na ostatních trzích. „Tomu, samozřejmě, předchází analýza včetně měření potenciálu trhu a pre-testu reklamy. Slovinsko vnímáme jako experiment. Je to malá země, ale trh s oblečením s výrazným barevným designem je tam méně rozvinutý v porovnání se zeměmi, ve kterých jsme silní. Získat Slovince pro barevné ponožky je zajímavá výzva,” uvádí Richard Mareček, Head of Brand Strategy Dedoles.

Pod kreativou kampaně je podepsána agentura Somebody & Somebody. Produkce se ujalo studio Alien ve spolupráci s režisérem Martinem Marčekem. Hudba je dílem Fatmusic. Mediální plánování a nákup má na starosti Zenith s výjimkou Facebooku a Googlu, které si firma zařídila stejně jako PR in-house. 

-stk-