O2 spouští vánoční kampaň, dárky nabízí v novém e-shopu

čtvrtek, 29. října 2020, 07:36 Aktuality, Reklama MediaGuru

O2 ve vánoční kampani mimo jiné komunikuje možnost nákupu v novém e-shopu. Nabídne i telefony s podporou 5G.

Klíčový vizuál k letošní vánoční kampani O2, zdroj: O2

Klíčový vizuál k letošní vánoční kampani O2, zdroj: O2

Operátor O2 startuje od 1. listopadu svou vánoční kampaň, v níž chce podpořit prodej mobilních telefonů a dalších zařízení. Zákazníci si je budou moci pořídit buď v kamenné prodejně, nebo v novém e-shopu. Na výběr bude i možnost dokončení nákupu – doručením kurýrem až domů, rezervací nebo doručením na jednu z více než 150 O2 prodejen. Ve všech případech získává zákazník dopravu zdarma.

„I v dnešní době, kdy má spousta lidí hlouběji do kapsy, chceme našim zákazníkům dát tu možnost darovat svým blízkým k Vánocům oblíbenou elektroniku od značek Samsung, Xiaomi, Apple a Acer,“ říká Václav Dostál, který má v O2 na starosti prodej mobilních telefonů a dalších zařízení. „Telefony, notebooky i tablety budou letos na nás! Našim zákazníkům je jednoduše rozpočítáme do měsíčních plateb s 0% navýšením s nízkou počáteční platbou,“ dodává Dostál s tím, že zákazníci najdou v portfoliu jak aktuální novinky, tak i telefony s podporou 5G.

O2 přidá svým zákazníkům k nákupu také dárek v podobě 500 korun slevy na pořízení příslušenství. Zvýhodněná vánoční nabídka není podmíněna aktivací nové služby. 

Vánoční nabídku podpoří kampaň, opět s Chytrou sítí O2, jež na Štědrý den posílá ze svého světa na Zem dárky v podobě komet s elektronickým poselstvím. Objeví se v televizi, rádiu, tisku, outdooru, na internetu a v O2 prodejnách. 

Hlavní půlminutový spot doplní taktické spoty konkrétních produktů. Partnerskými značkami kampaně jsou telefony značek Samsung, Apple a Xiaomi. O2 v komunikace představí také výkonný notebook Acer.

Kreativní koncept vytvořila agentura Oliver, televizní spoty vznikaly ve slovenském 3D studiu Alien. Produkci zajistila společnost Hitchhiker Films. Režie se ujal Dano Dekan. „Natáčení probíhalo koncem září v Bratislavě. Kvůli uzavření hranic se ale nikdo z O2, ani z naší kreativní agentury nemohl natáčení zúčastnit. Dění na place jsme proto sledovali úplně poprvé z pražské kanceláře online,“ vysvětluje David Daneš, marketingový ředitel O2.

-stk-