Orion kampaní reaguje na častější sledování TV

pátek, 9. října 2020, 10:00 Aktuality, Reklama MediaGuru

Orion propojuje novou kampaň se sledováním televize. Součástí je i soutěž o 62 televizorů.

Klíčový vizuál ke kampani Orion, zdroj: Nestlé

Klíčový vizuál ke kampani Orion, zdroj: Nestlé

Značka Orion spouští podzimní kampaň, v níž reaguje na zvyšující se sledovanost televize. Poběží na internetu, sociálních sítích a v místě prodeje. Součástí je i soutěž, v níž se hraje celkem o 62 televizorů. 

„Značka Orion si uvědomuje, že s přicházející zimou tráví lidé více času u televize. Tento trend nyní navíc podtrhuje situace spojená s koronavirem, kdy budou lidé ještě více času trávit sledováním televize či internetových platforem ve svých domovech. Podobně tomu bylo také na začátku tohoto roku. Navíc dle studií U&A Study víme, že nejlepší příležitostí pro konzumaci tabulkové čokolády je právě sledování televize,“ vysvětluje seniorní manažer značky Radomír Šlechta. 

Cílem kampaně je posílit propojení sledování televize s konzumací čokolády. „Chceme tak akcentovat příležitost konzumace Orion tabulkové čokolády při sledování TV, která je pro dlouhé podzimní večery ideálním rodinným potěšením,“ dodává Radomír Šlechta.

Kampaň je podpořena především v místech prodeje, kde je kladen důraz na vizibilitu produktů značky Orion. Krátký reklamní spot je k vidění na YouTube a také na internetových portálech Nova, Prima a Joj. V průběhu kampaně se na sociálních sítích do spolupráce zapojí také vybraní moderátoři a herečky se svými rodinami – v Česku Aneta Krejčíková, na Slovensku pak Milan Zimnýkoval a Monika Hilmerová. Kampaň je podpořena i skrze PR aktivity, jež jsou zajištěny agenturou Bison & Rose. 

Soutěž probíhá na českém i slovenském trhu, každý den v říjnu tak bude losováno v obou zemích po jednom výherci. Pro zapojení do soutěže stačí zakoupit jakékoliv čokolády značky Orion alespoň za 69 Kč, uschovat si účtenku z nákupu a poslat soutěžní SMS zprávu. Výherci získají nové televize Samsung Crystal UHD.

-stk-