Philips Sonicare kartáček má první českou kampaň

neděle, 18. října 2020, 08:30 Aktuality, Reklama MediaGuru

Philips Sonicare for Kids v nové kampani „polidšťuje“ dětský sonický kartáček. Poprvé firma nevyužívá adaptovanou reklamu a natáčelo se s českými dětmi.

Kampaň cílí na rodiče dětí ve věku 3 až 12 let, zdroj: Philips

Kampaň cílí na rodiče dětí ve věku 3 až 12 let, zdroj: Philips

Společnost Philips Sonicare přichází s novou kampaní na dětský sonický zubní kartáček Philips Sonicare for Kids. Jedná se o první kampaň na tento produkt, která byla připravena čistě lokálně.  „Všechny předchozí kampaně jsme přebírali z centrály, letos jsme se ale rozhodli jít vlastní cestou,“ popisuje Jana Klinková, marketingová manažerka značky Philips Sonicare.

V kampani se objeví šestiletá Beátka, desetiletý Nico a sedmiletá Kristýnka, dcera influencerky Janiny (Lovefashionjanina), kteří absolvovali instruktáž od dentální hygienistky Jany Křepelkové a následně rozjeli vlastní show, ve které popisují své zážitky s kartáčkem. Kampaň cílí na rodiče dětí ve věkové skupině 3 až 12 let.

S dětmi si čistí zuby v aplikaci opět příšerka Sparkly, zdroj: Philips

S dětmi si čistí zuby v aplikaci opět příšerka Sparkly, zdroj: Philips

Kreativní i produkční část kampaně zajistila obsahová agentura Follow Bubble, se kterou Philips dlouhodobě spolupracuje. Kampaň běží od 20. září do konce října na YouTube, HbbTV a v podobě display kampaně, a také na sociálních médiích, kde bude nasazena v různých obměnách až do konce roku.

Philips podpoří dětské kartáčky eventy, v onlinu a v HbbTV

sobota 11. srpna 2018

-zue-