Westfield Chodov zavádí donášku nákupu až do auta

čtvrtek, 8. října 2020, 14:30 Retail, Aktuality MediaGuru

Zákazníci si budou moci nakoupit v e-shopu zhruba deseti značek z centra Westfield Chodov a nechat si zboží donést rovnou do kufru auta.

Pro výdej balíčků vyhradilo centrum 12 parkovacích míst na třech různých parkovištích, zdroj: Westfield Chodov

Pro výdej balíčků vyhradilo centrum 12 parkovacích míst na třech různých parkovištích, zdroj: Westfield Chodov

Obchodní centrum Westfield Chodov zavedlo od října v ČR novinku, kdy si zákazníci mohou nechat donést nákup z e-shopu až do kufru svého auta. Služba s názvem Donáška do auta propojují fyzický retail se světem e-commerce. Je inspirována službou z USA, kde funguje systémem „curbside pickup“ (volně přeloženo jako „donáška k obrubníku“). 

„K zavedení služby Donáška do auta jsme se inspirovali u našich kolegů ze Spojených států, kde se tato možnost vyzvednutí zboží setkala s velkým ohlasem a řada zákazníků si ni zvykla velmi rychle. V Česku jsme první, kdo donášku zboží až do auta nabízí a doufáme, že komfortnější odbavení nákupu naši zákazníci ocení,“ říká Petra Valentová, marketingová manažerka Westfield Chodov.

V první fázi se zapojí sedm vybraných nájemců Hervis Sports, Oxalis Dessous, Lindt, cukrárna Ovocný Světozor, restaurace Apetit a The Pub, následně se v průběhu několika dnů připojí také Marks & Spencer, Tescoma, Sklizeno a kavárna Mondieu. Jejich zaměstnanci zákazníkům donesou nákup z e-shopu až do kufru auta ještě v den objednání.

Mechanika služby je velmi jednoduchá: Při volbě dopravy zákazník v e-shopu zapojeného prodejce zvolí možnost „Donáška na parkoviště ve Westfield Chodov“. Od obchodníka následně obdrží instrukce k vyzvednutí zásilky včetně přiděleného parkovacího místa. O svém příjezdu na místo zákazník obchodníka telefonicky informuje a ten mu zboží ihned doručí až do kufru auta.

V první fázi se zapojí sedm značek, mezi nimi i Hervis, zdroj: Westfield Chodov

V první fázi se zapojí sedm značek, mezi nimi i Hervis, zdroj: Westfield Chodov

Pro výdej balíčků je vyhrazeno celkem 12 parkovacích míst na třech různých parkovištích centra. Rozmístěny jsou tak, aby bylo výdejní místo vždy co nejblíže daným prodejnám.

„Jde o modifikaci vyzvednutí v prodejně, bez nutnosti do prodejny či obchodního centra vkročit. Služba tak kombinuje výhody nakupování na internetu s možnostmi naší fyzické prodejny v centru Westfield Chodov. Pokud se nám tato možnost osvědčí, budeme ji zavádět i v našich dalších pobočkách,“ dodává k novince Jan Štádler, marketingový ředitel Hervis.

O novince bude centrum zákazníky informovat na svých webových stránkách a sociálních sítích, v centru jako takovém na LCD obrazovkách a formou letáčků. V přípravách je také speciální kampaň s influencery.

-zue-