Absolutním vítězem POPAI Awards je The Streets od Wellenu

pondělí, 30. listopadu 2020, 09:55 Aktuality, Reklama MediaGuru

Hlavní cenu letošní soutěže POPAI Awards si převzala agentura Wellen Retail Experience za návrh obchodu The Streets.

Absolutním vítězem letošní soutěže POPAI Awards se stal obchod The Streets, zdroj: POPAI

Absolutním vítězem letošní soutěže POPAI Awards se stal obchod The Streets, zdroj: POPAI

Soutěž POPAI Awards 2020 vyhlásila ve čtvrtek 26. listopadu prostřednictvím online ceremonie vítěze letošního ročníku v celkem 18 soutěžních kategoriích. Nejúspěšnějším projektem stal store koncept The Streets, který navrhla agentura Wellen Retail Experience. 

Absolutní vítěz posbíral v soutěži také Cenu za kreativitu a první místo v kategoriích Komplexní store koncepty – design prodejen a Textil, sport, obuv, osobní potřeby a příslušenství. Cílem projektu bylo v navrhnout a zrealizovat designový koncept dvoupatrové flagship prodejny The Streets, která se specializuje na basketbalovou a streetswear módu, a pomoci tak upevnit pozici této značky v rámci kategorie i komunity. Obchod slouží k nákupu i jako komunitní prostor. Koncepce Air&Street odkazuje v prvním patře na značku Air Jordan a proměňuje vstupní prostor v pomyslné teniskové nebe. Prostoru dominuje projekční stěna s velkoformátovým podsvíceným 3D logem, tematické nábytkové moduly na míru či interaktivní panel „Air SCan“, na kterém zákazník pomocí RFID nebo NFC technologie naskenuje libovolnou vystavenou botu a na displeji může sledovat video, které mu produkt blíže představí. Z „nebe“ se zákazník snese do „ulic města“ v suterénu, kterou tvoří prvky z betonu, dřeva a železa. Prodejna generovala v meziročním srovnání o 28 % vyšší prodeje, a to na o 250 % menší ploše. 

V kategorii Digitální komunikace zvítězila Interaktivní gondola pro diagnostiku pleti pomocí scanování obličeje a umělé inteligence, kterou společnost Dex Digi experience vytvořila pro L’Oréal.

Vítězem v kategorii POP materiál na bázi papíru je společnost Authentica se svým návrhem pro Starbucks, zdroj: POPAI.

Vítězem v kategorii POP materiál na bázi papíru je společnost Authentica se svým návrhem pro Starbucks, zdroj: POPAI.

Jako nejlepší POP materiál na bázi papíru byl vyhodnocen exponát Jednopaletí Starbucks od společnosti Authentica, který byl umístěn na prodejnách Globus. Vystavení bylo součástí promoční akce, kdy zákazník k nákupu produktů Starbucks získal jako dárek hrníček. Cílem bylo také podpořit povědomí, že Starbucks je nově dostupný i v retailu.

POPAI Awards 2020

Kategorie

Název exponátu

Přihlašovatel

Absolutní vítěz

The Streets. Od designu po realizaci

Wellen Retail Experience

Cena za kreativitu

The Streets. Od designu po realizaci

Wellen Retail Experience

Nejlepší materiálová a technická inovace

Stojan na psí pamslky

Dago

Nejlepší POP z materiálu na bázi papíru

Jednopaletí Starbucks

Authentica

Digitální komunikace

Interaktivní gondola pro diagnostiku pleti pomocí scanování obličeje a umělé inteligence

Dex Digi experience

Integrovaná in-store kampaň

Bonduelle Légumio sortimentní okno Globus

Reklamní studio G

Potraviny

Shop in shop Magnum Ruby

POS Media CR

Nealkoholické nápoje

Shop in shop Kláštorná

POS Media CR

Alkoholické nápoje, tabák

Dvoupaletové vystavení Republika

Dago

Horeca

Restaurace Fortel

Pivovary Staropramen

Drogerie, kosmetika

Redesign obchodu NaniNails

Moris design

Domácí potřeby, bytové doplňky, hobby

Obchod pod 7 kilo

Moris design

Pet food

Stojan na psí pamslky

Dago

Služby

Lidl: mikro-lokalizovaný koncept prodejny

Wellen Retail Experience

Elektronika, IT produkty

Piedestal pro Samsung Galaxy Z Flip

Cheil Czech and Slovak

Textil, sport, obuv, osobní potřeby a příslušenství

The Streets. Od designu po realizaci

Wellen Retail Experience

Světelná komunikace, orientační a informační systémy

Reštaurácia U Armina

Ross

Vybavení interiérů obchodů

Shop in shop Becherovka letiště

Dago

Prostředky pro služby podpory prodeje

Výloha Bowmore

Authentica

Ostatní (prototypy, vzorky)

Regálové čelo Cappy

Dago

Ekologické koncepce

Stojany na chleba Baker Street

Thimm The Highpack Group

Komplexní store koncepty – design prodejen

The Streets. Od designu po realizaci

Wellen Retail Experience

Vynikající realizace

Kartáček Oral-B iO

Dago

 

Vodafone prodejna budoucnosti

Wellen Retail Experience

 

O2 digitální expozice

Moris design

 

Koncept obchodu Sportisimo

Moris design

 

Obchod s dětskými kočárky Patron

Moris design

 

První české digitální cenovky na míru

Wellen Retail Experience

Vedle POPAI Awards byly oznámeny i výsledky soutěže Hvězda 3D reklamy, oceňující nejlepší reklamní a dárkové předměty, které byly hodnoceny v devíti kategoriích, včetně zvláštního ocenění Reklamní předmět 3. milénia, určeného pro studentské návrhy. 

Absolutním vítězem soutěžem Hvězda 3D reklamy byl vyhlášen Brněnský drak – To je Brno, zdroj: POPAI.

Absolutním vítězem soutěžem Hvězda 3D reklamy byl vyhlášen Brněnský drak – To je Brno, zdroj: POPAI.

Nejúspěšnějším projektem celé soutěže se stal Brněnský drak – To je Brno, který do soutěže přihlásila společnost Brand Gifts a jehož autorem je Vladimír Karbusický. 

Hvězda 3D reklamy

Ocenění

Název exponátu

Přihlašovatel

Absolutní vítěz

Brněnský drak: To je –> Brno

Brand Gifts

Inovace roku

Velkoformátové kolébkové XXL razítka na potisk krabic, kartonů, papírových a plastových tašek

Repress

Využití 3DR v rámci komunikačního mixu

1. místo

Marťanský vesmírný světlomet – příbal k doublepacku vitamínů pro děti (Marťánci)

iMi Partner

2. místo

Bezpečnostní balíček

Procoma

3. místo

Set reklamních předmětů využitých v kampani „Zelená vlna“ od společnosti E-on

Reda

Aplikace motivu na 3DR

1. místo

Brněnský drak: To je –> Brno

Brand Gifts

2. místo

Reklamní předměty v designu plechovky

Reda

3. místo

Hrnek s celoplošným potiskem

iMi Partner

Reklamní kancelářské potřeby, kalendáře a diáře

1. místo

Camera Obscura

H.R.G.

2. místo

Bezdrátový reproduktor s historií

iMi Partner

3. místo

Šňůrka na klíče pro společnost Aero Vodochody

Reda

Reklamní textil

1. místo

Celoroční ponožky E-on

Reda

2. místo

Yukon, Denison, Mogoton – bezpečně v silničním provozu

iMi Partner

3. místo

Designové sportovní rukavice Turck

iMi Partner

Reklamní gastronomie

1. místo

Brněnský drak: To je –> Brno

Brand Gifts

2. místo

Vánoční dárek iMi Partner

iMi Partner

3. místo

Po celý rok spolu – láhev na vodu a termoska doplněná třemi s oříšky a sušeným ovocem

Rostislav Čermák

Reklamní nebo dárkový obal

1. místo

ING Kufřík – Vítej do lví rodiny

Procoma

2. místo

Brit Care Cat Gift Box 2in1

Thimm The Highpack Group

3. místo

Multík dáreček

Thimm The Highpack Group

Manažerský dárek

1. místo

Pierre Cardin Avant-Garde – konferenční desky s powerbankou

iMi Partner

2. místo

Camera Obscura

H.R.G.

3. místo

Dárková sada bezdrátové nabíječky a LED kabelu 3v1

Diskus

Tailor Made

1. místo

Marťanský magicball

iMi Partner

2. místo

Reklamní předměty v designu plechovky

Reda

3. místo

Marťanská razítka

iMi Partner

Reklamní předmět 3. milénia

1. místo

Bylinný čaj

Zuzana Lančiová, Střední umělecká škola, Ostrava

2. místo

Manota

Natálie Šmatlaňová, Střední umělecká škola, Ostrava

3. místo

Krabička poslední záchrany

Hana Heinrichová, Střední umělecká škola, Ostrava

I přes uzavírku škol kvůli pandemii koronaviru byla i zorganizována soutěž POPAI Student Award 2020, v níž studenti prezentovali grafické 2D návrhy, návrhy POP materiálů (3D) a také návrhy komplexní podlinkové komunikační kampaně v místě prodeje se zaměřením na POP média.

Partnery byly společnosti Budějovický Budvar pro kategorii Grafický 2D návrh, Český národní podnik (výrobce a prodejce kosmetické značky Manufaktura) pro kategorii Design POP materiálu a Bel Sýry Česko pro kategorii Návrh in-store komunikační kampaně.

POPAI Student Award 2020

Ocenění

Název exponátu

Přihlašovatel

Grafický 2D návrh dle briefu společnosti Budějovický Budvar

Pivní stromeček

Anna Fischerová (UTB – Fakulta multimediálních komunikací)

Cena sympatie

More than just a beer

Kateřina Plesníková (UTB – Fakulta multimediálních komunikací)

Design POP materiálu dle briefu společnosti Český národní podnik – výrobce a prodejce kosmetické značky Manufaktura

Květinová zahrada

Barbora Semanová ((UTB – Fakulta multimediálních komunikací)

Cena za kreativitu

Návrh expedičního obalu – kosmetický organizér

Zuzana Kučerová (Střední škola vizuální tvorby, Hradec Králové)

Návrh in-store komunikační kampaně dle briefu společnosti Bel Sýry Česko

1. místo

In-store komunikační kampaň pro Sýr a Křup

Veronika Kunová, Nikola Křístková (VŠE, Fakulta mezinárodních vztahů)

2. místo

Projekt in-store aktivace Sýr a Křup

Anna Valínová, Monika Bartošíková, Kristýna Kunická, Marie Valínová, Veronika Vyoralová (VŠE, Fakulta mezinárodních vztahů)

3. místo

Marketingová kampaň Sýr a Křup – Škola hrou

Zuzana Kučerová, Petra Gabrišková, Vendula Hrubešová (Střední škola vizuální tvorby, Hradec Králové)

-stk-