Bonami jde s prodejnou na Slovensko, plánuje outlet

neděle, 29. listopadu 2020, 08:25 Aktuality, Retail MediaGuru

Ke čtyřem kamenným prodejnám na českém trhu přidává Bonami i první zahraniční – v Bratislavě.

Bonami otevřelo novou kamennou prodejnu v Bratislavě, zdroj: Bonami.

Bonami otevřelo novou kamennou prodejnu v Bratislavě, zdroj: Bonami.

E-shop Bonami rozvíjí síť svých kamenných prodejen. Ke čtyřem pobočkám, které byly otevřeny během posledního půl roku, přidává i nové zastoupení mimo Českou republiku, konkrétně na Slovensku v Bratislavě.

„Bratislavu jsme logicky plánovali jako první zahraniční prodejnu. Slovensko je pro nás druhý nejsilnější trh, letos navíc rychle rostoucí. Koncept prodejny je stejný jako v Česku, tedy místo, kde si zákazníci mohou vyzvednout své objednávky, prohlédnout stovky našich produktů, koupit cokoliv z naší široké nabídky na webu či vrátit produkty, které se jim nelíbí. Prodejnu jsme opět otevřeli s naším partnerem, společností ProSpánek,”  říká Pavel Vopařil, CEO Bonami. „I když současná situace mnohé komplikuje, my vnímáme tuto dobu jako příležitost a tato prodejna je pro Bonami další krok v rozšíření nového konceptu na všechny trhy, na kterých působíme,” dodává.

V současnosti se prodejny Bonami nacházejí na českém trhu n a Černém Mostě, v Letňanech, Nových Butovicích a v Brně. Ve všech prodejnách je také možné si zboží objednat online, zkonzultovat možnosti s prodejními asistenty či vyzvednout objednané zboží. Každá z prodejen má kromě základního společného sortimentu i vlastní „zaměření“, jde například o rozšířený sortiment pohovek, koberců či bytového textilu.

Vedle prodejen zvyšuje Bonami také počet svých výdejen – kromě Jenče u Prahy, kde bude v dohledné době otevřen také Bonami Outlet, slouží jako výdejna každá z prodejen. Partnerskou prodejnu Bonami otevřelo také v Hradci Králové. V Brně zase od začátku listopadu funguje vlastní doprava pro nadrozměrné zásilky.

V pandemické situaci očekává Bonami zatím nejsilnější sezónu ve své historii. Meziročně očekává až 80% nárůst. Kromě nových prodejen investuje firma také do skladů, vlastní dopravy a dodatečných služeb. Skladem nyní e-shop nabízí 30 000 položek okamžitě dostupných pro odeslání zákazníkovi. „Zrychlujeme i samotnou dopravu, máme násobně více produktů skladem, a tak z něj prodáváme už přes 90 %. Díky dostatečným kapacitám expedujeme do druhého dne, a to i přes rostoucí poptávku a extrémní nárůst objednávek v posledních týdnech,” uzavírá Pavel Vopařil.

-stk-