Gorenje zapojila do své kampaně „mluvící pračku"

sobota, 28. listopadu 2020, 14:45 Aktuality, Reklama MediaGuru

Kreativní video, které v rámci aktivační kampaně vzniklo, představuje několik momentů před „mluvící pračkou“.

Zdroj: Gorenje

Zdroj: Gorenje

Společnost Gorenje, výrobce praček s parní technologií, se rozhodla svou pozici na českém trhu upevnit kampaní Mám páru. V ní rozdává ceny a upozorňuje na klady technologie SteamTech

Kreativní video, které v rámci aktivační kampaně vzniklo, představuje několik momentů před „mluvící pračkou“. Do natáčení se zapojili i ambasadoři – finalistka České Miss 2016 a blogerka Michaela Hávová s Petrem Říbalem, moderátorem Evropy 2. Ve videu se objevuje i další moderátor Evropy 2 Ondřej Urban s partnerkou Petrou Veselou, mistryní Evropy Spartan Race, nebo nejlepší český baseballista v Americe Martin Červenka

Ve videu se objevují prvky CGI a motion designu z produkce kreativní agentury Innovate.

Zdroj: Gorenje

-mav-