OMD zvítězila v tendru pro Molson Coors Beverage Company

čtvrtek, 12. listopadu 2020, 11:10 Aktuality, Reklama MediaGuru

OMD Czech bude mít od roku 2021 na starost přípravu kompletního mediamixu.

Ilustrační foto, zdroj: Pivovary Staropramen

Ilustrační foto, zdroj: Pivovary Staropramen

Mediální agentura OMD Czech se stala vítězem výběrového řízení na nákup a plánování médií pro skupinu Molson Coors Beverage Company. Na starost bude mít od roku 2021 přípravu kompletního mediamixu. 

Molson Coors Beverage Company je mezinárodní skupina, pod kterou spadá řada pivních značek v severní Americe a v Evropě. V Česku jsou součástí skupiny Pivovary Staropramen (tj. Staropramen, Braník, Ostravar, Stella Artois a další).

Výběrové řízení se konalo v několika zemích střední a východní Evropy, vedle Česka také v Bulharsku, Chorvatsku, Maďarsku, Černé Hoře, Rumunsku, Srbsku a na Slovensku.

Na regionální vítězné strategii agentury OMD pracoval za český trh tým pod vedením Josefa Justiána. V agentuře řídí jeden z klientských týmů, který bude mít aktivity Molson Coors na starosti.

-mav-