VCCP si kampaní připomíná svou letošní práci

úterý, 24. listopadu 2020, 10:35 Aktuality, Reklama MediaGuru

Reklamní agentura VCCP se kampaní ohlíží za rokem 2020. Připomíná si práci pro Birell, Albert, Hyundai nebo Forum 2000.

Jeden z klíčových vizuálů kampaně VCCP, zdroj: VCCP

Jeden z klíčových vizuálů kampaně VCCP, zdroj: VCCP

Agentura VCCP se ohlíží za rokem 2020. Připomíná si práci pro Plzeňský Prazdroj a její značku Birell, Hyundai, Forum 2000 či Albert.

Kampaň pracuje s vizuální identitou VCCP, jež je spjatá s motivem medvěda z loga globální sítě, kde medvěd představuje vždy klientskou nebo agenturní výzvu.  Ve vizuálech je pak tento motiv rozpracovaný do čtyř podob. Každá podoba kampaně doprovází vyjádření konkrétního klienta k výzvám, kterým s agenturou čelil. Cílem podzimní kampaně je ukázat úspěchy a výsledky agentury očima klientů.

Kampaň běží od 11. listopadu v médiích vydavatelství Economia a na sociálních sítích VCCP.

Zdroj: VCCP

Zdroj: VCCP

Zdroj: VCCP

Zdroj: VCCP

-stk-