Zalando se ve vánoční kampani zaměřuje na objetí

středa, 11. listopadu 2020, 15:35 Aktuality, Reklama MediaGuru

Projev lidské pospolitosti a solidarity, objetí, je tématem vánoční kampaně módního e-shopu.

Portréty objetí od fotografky Sarah Blais, zdroj: Zalando

Portréty objetí od fotografky Sarah Blais, zdroj: Zalando

Módní e-shop Zalando spouští vánoční kampaň, v níž se věnuje objetí. Se sloganem „Brzy se znovu obejmeme“ se snaží probudit pocit optimismu a naděje napříč Evropou.

Hlavní myšlenka naší sváteční kampaně, tj. lidské spojení, se odráží ve způsobu, jakým spolupracujeme s našimi zákazníky. Naší strategií je soustředit se především na sociální sítě, což nám umožňuje se s nimi spojit a komunikovat prostřednictvím relevantních příběhů, s nimiž se mohou ztotožnit,“ říká Barbara Daliri, Senior Vice President Sales & Marketing ve společnosti Zalando. „Bylo pro nás podstatné adresovat výjimečné okolnosti a nejistotu tohoto svátečního období a zároveň s naší komunitou sdílet pocit naděje a očekávání chvíle, kdy se budeme znovu smět potkávat s našimi nejbližšími,“ dodává.

Kampaň odstartovala 1. listopadu „teasing“ fází, jež měla vzbudit zájem a podnítit diskuzi. Během ní se v mnoha evropských městech objevily velké nástěnné malby bez viditelného brandingu, jež ukazovaly dvě postavy v objetí, přičemž jedna z postav chyběla. Pod malbou byla otázka „Kdy se znovu obejmeme?“.

Další fáze kampaně byla spuštěna 8. listopadu se sdělením: „Brzy se znovu obejmeme.“ Využívá nejen nástěnných maleb, ale i outdooru, digitálních a sociálních kanálů. Kampaň poběží po dobu dvou měsíců na všech 17 trzích, na kterých Zalando působí.

 

Kampaň staví na sérii portrétů objetí, zachycených dokumentární a portrétní fotografkou Sarah Blais. Fotografie doplňuje film „100 let objetí“, na jehož režii se podíleli čtyři režiséři, kteří natáčeli v Nigérii, Vietnamu, Itálii, Mexiku, Švédsku a Německu. Výslednou podobu poskládal dohromady Vincent Haycock. Hudební podkres tvoří píseň „Godspeed“ hudebníka Franka Oceana. Kreativa vznikla ve spolupráci sagenturou Anomaly Berlin.

-stk-