Epica: Nejvíc Grand Prix pro Plesnivý Whopper, uspěli i Češi

pondělí, 21. prosince 2020, 07:50 Reklama MediaGuru

Kampaň Plesnivý Whopper si odnesla Grand Prix ve třech kategoriích soutěže Epica. Ocenění si vezou i tuzemské agentury McCann-Erickson Prague a WMC/Grey.

Zdroj: Epica Awards

Zdroj: Epica Awards

Kampaň Plesnivý Whopper agentur INGO Stockholm, David Miami a Publicis získala v letošním ročníku reklamní soutěže Epica hlavní cenu Grand Prix hned v několika kategoriích, a to v tisku, PR a ve filmové kategorii. Globální kampaň značky Burger King měla za cíl ukázat, že plíseň může být krásná, protože dokládá, že z výroby Whopperu byly odstraněny umělé konzervační látky.

Tištěný vizuál z kampaně Plesnivý Whopper, zdroj: Epica Awards

Tištěný vizuál z kampaně Plesnivý Whopper, zdroj: Epica Awards

V designové kategorii si hlavní cenu odnesla kampaň se skládačkou pro Heinz od kanadské Rethink.

Kampaň Heinz skládačka, zdroj: Epica Awards

Kampaň Heinz skládačka, zdroj: Epica Awards

V digitální kategorii získala Grand Prix kampaň Swipe Night pro Tinder od agentury 72andSunny Los Angeles.

Kampaň Swipe Night, zdroj: Epica Awards

Kampaň Swipe Night, zdroj: Epica Awards

Hlavní cenu v kategorii společenské odpovědnosti si odnesla argentinská kampaň od agentury Wunderman Thompson Buineos Aires pro Incucai a Sony Music, která přinesla „neviditelné hudební video". Pokud ho diváci chtěli zhlédnout, museli video zacílit na někoho jiného. Kampaň měla za cíl podpořit povědomí o transplantaci oční rohovky.

Zdroj: YouTube

Cenu pro agenturní síť roku roku patří Wunderman Thompson, cenu agentura roku získaly INGO Stockholm, David Miami a Publicis.

Ocenění vybojovaly v letošním ročníku Epica Awards také tuzemské agentury. Kampaň „Znám kamaráda" organizující hackathon v reakci na předraženou státní zakázku na elektronický prodej dálničních známek od WMC/Grey získala stříbro v kategorii Aktuální a real-time marketing.

Kampaň Fyzika od McCann-Erickson Prague vyhrála zlato v kategorii Copywriting & Storytelling a stejná kampaň má také bronz v kategorii Humor v reklamě. Kampaň byla připravena pro organizaci Brontosauři v Himalájích na podporu iniciace pravidelné výuky fyziky, chemie a biologie ve škole v Malém Tibetu.

Kampaň Fyzika, zdroj: YouTube

Přehled všech oceněných prací najdete zde.

-mav-