Ewing mění vlastnickou strukturu i vizuální identitu

čtvrtek, 3. prosince 2020, 10:05 Aktuality, PR MediaGuru

Ewing PR se rozšiřuje o čtyři nové společníky. Se změnou vedení přichází i rebranding.

Partneři agentury Ewing (zleva): Martin Jaroš, Radka Hrstková, Jakub Hrabovský, Pavlína Rieselová, Ondřej Pechar, Jan Sedláček, zdroj: Ewing

Partneři agentury Ewing (zleva): Martin Jaroš, Radka Hrstková, Jakub Hrabovský, Pavlína Rieselová, Ondřej Pechar, Jan Sedláček, zdroj: Ewing

Agentura Ewing Public Relations vstupuje do další etapy své více než pětadvacetileté existence, svou vlastnickou strukturu rozšíří o čtyři nové společníky. Se změnou ve vedení společnosti také zkracuje své jméno na Ewing a kompletně se rebranduje. 

Novými partnery se stanou Radka Hrstková, Martin Jaroš, Jan Sedláček a Ondřej Pechar. Žádný z nich není v agentuře nováčkem. Do vedení přicházejí po předchozím mnohaletém působení na pozicích konzultantů. Naopak jeden partner pak Ewing opouští – po deseti letech odchází Ondřej Kubala, který by se rád věnoval i dalším projektům mimo public relations. 

„Všichni čtyři noví partneři jsou talentovaní a ambiciózní komunikační profesionálové se skutečným podnikatelským duchem. Společně jsme spolupracovali už na řadě skvělých kampaní a potvrzuje se, že v Ewingu nemáme strop v kariérním postupu,“ říká Jakub Hrabovský, managing partner Ewingu, a dodává: „Rozumíme ale Ondřejově potřebě změnit kariérní směr a přejeme mu hodně štěstí v další etapě jeho profesní dráhy.“ Ondřej Kubala doplňuje: „Strávil jsem v Ewingu intenzivních a příjemných deset let, ale rozhodl jsem se, že je čas vydat se jinou cestou a zkusit dělat třeba i jiné věci.“ 

Spolu se změnou vlastnické struktury agentura představuje také novou vizuální identitu a mění název. Cílem změny je značku omladit a vyjádřit pozitivní změny, růst a ambice, které má agentura na českém trhu.

Agentura zkracuje svůj název na Ewing, protože termín „public relations“ už neodráží portfolio jejích služeb. „Jsme pyšní, že si můžeme říkat PR profesionálové, ale naše uspořádání a služby už nejsou jen PR. Jsme především reputačními a strategickými komunikačními konzultanty. Usilovně jsme pracovali, abychom do naší nabídky začlenili kreativní, obsahové a digitální služby na špičkové úrovni,“ říká Pavlína Rieselová, managing partner společnosti. 

Rebranding se propsal do webových stránek www.ewing.cz, které se po změně designu změnily i obsahově, když se rozrostly o grafické a digitální portfolio Ewingu na stránkách portfolio.ewing.cz.

Změna vizuální identity agentury Ewing, zdroj: Ewing

Změna vizuální identity agentury Ewing, zdroj: Ewing

-stk-