Automobilka Kia představila nové logo i slogan

středa, 6. ledna 2021, 17:45 Aktuality, Marketing MediaGuru

Kia odhalila nové firemní logo a celosvětový slogan „Movement that inspires“.

Kia mění logo.

Kia mění logo.

Korejská automobilka Kia představila nové logo, které má s prvky symetrie, rytmu a vzestupu symbolizovat nové cíle a hodnoty značky. Spolu s tím byl představen i nový mezinárodní slogan „Movement that inspires“. 

„Nové logo Kia představuje zasazení značky stát se ikonou změny a inovací,“ uvedl Ho Sung Song, prezident a CEO Kia. „Automobilový průmysl v současnosti prochází rychlou proměnou, zatímco Kia se aktivně profiluje a těmto změnám přizpůsobuje. Naše nové logo představuje touhu inspirovat zákazníky společně s tím, jak se vyvíjejí jejich potřeby mobility; a také má inspirovat naše zaměstnance ke zvládání překážek, které v rychle se měnícím odvětví musíme překonávat.“ 

Logo má připomínat ručně psaný podpis, svou symetrií znázorňovat důvěryhodnost a rytmickou a nepřerušovanou křivkou odhodlání značky zprostředkovat okamžiky inspirace. Stoupající partie loga představují rostoucí ambice značky Kia a její nabídku zákazníkům.

Nové logo bylo odhaleno v rámci pyrotechnické show na obloze nad korejským městem Inčchon. Během akce se uplatnilo 303 tzv. pyrodronů, které v rámci synchronizované umělecké kreace odpálily stovky pyrotechnických náloží ohňostroje. Tímto se Kia zároveň zapsala do Guinnessovy knihy rekordem ‚Nejvyšší počet bezpilotních letounů (UAV) spouštějících ohňostroj v jednom okamžiku‘.

Další podrobnosti o nové strategii značky Kia včetně cílů a filozofie, jakožto i souvislostí s budoucí produktovou řadou Kia, budou oznámeny 15. ledna na YouTube.

-stk-