Brand manažerkami Mattoni 1873 jsou Moravcová a Tomečková

čtvrtek, 14. ledna 2021, 12:15 Aktuality, Marketing, Lidé MediaGuru

Marketingový tým společnosti Mattoni 1873 se rozšiřuje o Miroslavu Moravcovou a Kristýnu Tomečkovou.

Miroslava Moravcová & Kristýna Tomečková, zdroj: Mattoni 1873

Miroslava Moravcová & Kristýna Tomečková, zdroj: Mattoni 1873

V marketingovém týmu společnosti Mattoni 1873 nastaly personální změny. Novou seniorní marketingovou manažerkou značky Mattoni se stala Miroslava Moravcová, Kristýna Tomečková se ujala řízení nápojových značek Aquila, Dobrá voda, Poděbradka a Hanácká kyselka. 

Miroslava Moravcová působí ve skupině Mattoni 1873 již od října 2016. Postupně pracovala na různých marketingových pozicích u nápojových značek Dobrá voda, Poděbradka, Hanácká kyselka či Aquila, odpovídala za řízení značek Mattoni 1873 v Rakousku (Waldquelle, Traubisoda). Před příchodem do Mattoni 1873 byla manažerkou značek ve firmách Palma, Henkel Beauty Care, Bongrain Savencia Milex a Pribina-TPK. Je absolventkou Fakulty managementu Univerzity Komenského v Bratislavě, kde vystudovala Mezinárodní ekonomické vztahy a Strategický management & marketing. 

Kristýna Tomečková nastupuje do Mattoni 1873 po rodičovské dovolené. Předtím působila téměř osm let na obchodních a marketingových pozicích ve společnostech Freudenberg Household Products (značka Vileda), Reckitt Benckiser a Mitsubishi Electric. Vystudovala obchodní právo na Fakultě mezinárodních vztahů VŠE Praha a získala magisterský titul v oboru reklamy a podnikání na Universidad de Barcelona. 

-stk-