Český badminton má novou vizuální identitu

středa, 13. ledna 2021, 10:35 Aktuality, Marketing MediaGuru

Český badmintonový svaz má za sebou kompletní rebranding, nově pracuje se slovem „bad“, anglickým výrazem pro „špatný“ či „zlobivý“.

Zdroj: ČBS

Zdroj: ČBS

Český badmintonový svaz představil novou vizuální identitu. Nové logo pracuje se symbolem badmintonového míčku a zároveň si hraje se slovem „bad“, které je v anglickém jazyce výrazem pro „špatný“, „zlý“ či „zlobivý“. Autorem je kreativní studio Triple Bang. 

„Tvořit identitu pro jakýkoliv sport je něco výjimečného, a zároveň se za tím skrývá velká zodpovědnost. Nechtěli jsme používat notoricky známé státní symboly, jakými jsou lev a vlajka. Unikátním prvkem badmintonu je míček, který se nám podařilo s lehkostí a minimalisticky složit ze slova bad, což do symboliky vnáší emoce a celé identitě dává rošťácký názor,“ komentuje rebranding autor identity Pavel Čada, art director studia Triple Bang.

Při tvorbě loga bylo proto nutné myslet i na to, že se objeví při mezinárodních turnajích; zároveň musí držet krok s trendy, aby zaujalo mládež a především, aby se dalo zpracovávat pro veškeré tiskové materiály, předměty nebo týmové oblečení. „Hledali jsme identitu, která bude trochu drzá, hravá a dynamická – stejně jako badminton. Dalším cílem bylo, abychom logem zaujali stávající a především potenciální nové hráče badmintonu,” říká Petr Koukal, předseda svazu Českého badmintonu.

Zdroj: ČBS

Zdroj: ČBS

Zdroj: ČBS

Zdroj: ČBS

Zdroj: ČBS

Zdroj: ČBS

Český badmintonový svaz se nyní soustředí na vzbuzení zájmu o sport u dětí a mladé generace, proto se začal intezivně věnovat otázce přípravy talentované mládeže. Kromě toho mají čeští profesionální badmintonisté ještě další cíl – účast na olympiádě.

-stk-