ČOV se na Tokio spojí s CNC, Mall.tv a WPP

pondělí, 1. února 2021, 07:20 Aktuality, Internet & Mobil MediaGuru

Český olympijský výbor chystá ve spolupráci s CNC, Mall.tv a skupinou WPP exkluzivní obsah pro letní olympijské hry v Tokiu.

Zdroj: MOV

Zdroj: MOV

Na letošní rok připadají kvůli celosvětové pandemii odložené letní olympijské hry v Tokiu. Český olympijský výbor (ČOV) se pro tuto příležitosti spojil s vydavatelským domem CNC, internetovou televizí Mall.tv a společností WPP,  a to za účelem přípravy exkluzivního digitálního obsahu ze zákulisí olympiády. Zapojit se mají jak digitální, tak printové tituly CNC, s využitím technologie Mall.tv pak vznikne Czech Team TV.

Olympijské hry fascinují nejen sportovní fanoušky, jedná se o celospolečenský fenomén, proto jsme pro tento projekt hledali mediální dům se silnou pozicí v digitálu, který nám pomůže zasáhnout cílové skupiny napříč společností. Vybrali jsme si CNC – vlastní nejčtenější sportovní deník, ale také desítky jiných printových a hlavně digitálních titulů,” hovoří o spolupráci Tomáš Houska, šéf digitální komunikace Českého olympijského výboru. 

„Sportovní přenosy z olympijských her Tokio 2020 budou vysílat generální mediální partneři Česká televize a Český rozhlas Radiožurnál, naším cílem je obsah doplňovat a dál propojovat. Tvoříme tak primárně pro internet, zapojujeme osobnosti nejen ze sportu a pomocí nových formátů chceme vtáhnout fanoušky doprostřed dění,” pokračuje Tomáš Houska. 

Příkladem může být ukázka pár hodin Lukáše Krpálka před závodem na Czech Team TV, následně jeho výkon v přímém přenosu na České televizi či Českém rozhlasu a poté záznam z oslavy v Českém domě na isport.cz. 

Technologicky, produkčně i dramaturgicky pomůže ČOV Mall.tv, která se bude podílet i na konceptech zcela nových pořadů. WPP má zajistit maximalizaci dopadu a efektivitu mediálních rozpočtů jednotlivých klientů, mezi nimiž je množství současných olympijských partnerů. 

„Spolupráce s Českým olympijským výborem je pro nás příležitost demonstrovat šíři našeho mediálního portfolia, ale také reklamní kreativu napříč mediatypy. Pro zadavatele stále častěji tvoříme cross-mediální kampaně na míru a investice do vývoje vlastní technologické infrastruktury nám dala možnost tyto komplexní kampaně datově zastřešit,” dodává Juraj Felix, co-CEO vydavatelství CNC a CEO Mall.tv.

-stk-