Komunikaci Biopekárny Zemanka zastřešuje CIRA Advisory

neděle, 24. ledna 2021, 09:05 Aktuality, Marketing MediaGuru

Produktová i korporátní komunikace Biopekárny Zemanka přechází od ledna 2021 k CIRA Advisory pod vedením Ivany Hekerle.

Zdroj: Zemanka

Zdroj: Zemanka

Biopekárna Zemanka, česká značka sladkých i slaných bio sušenek a krekrů, připravuje pro rok 2021 sjednocení jednotlivých kanálů komunikace, aby odrážely hodnoty firmy. Produktovou i korporátní komunikaci biopekárny má od ledna 2021 na starosti CIRA Advisory pod vedením Ivany Hekerle. Plánují aktivní komunikaci novinek, jakými jsou spolupráce s Plzeňským Prazdrojem, salaterií UGO a společností Ikea. S partnery bude Zemanka řešit, jak využít zbytky z jejich výroby v pečení sušenek či slaných krekrů.

„Chceme oslovit nové zákazníky a také ukázat našim stávajícím partnerům a zákazníkům, jak a z čeho sušenky vyrábíme a že suroviny pečlivě vybíráme tak, aby každý rozuměl složení výrobků. Plánujeme se také dál věnovat naší strategii udržitelnosti a do výroby zapojit další principy cirkulární ekonomiky,” říká o plánech pro rok 2021 Jan Zeman, zakladatel a výkonný ředitel Biopekárny Zemanka.

CIRA Advisory vznikla v prosinci 2019 a zaměřuje se na poradenství projektů v oblasti cirkulární ekonomiky a udržitelnosti. Spolupracuje s korporacemi i menšími firmami, které působí v Česku. Divizi komunikace vede v CIRA Advisory Ivana Hekerle, která má více než 15 let zkušeností s prací v komunikaci a mediálních vztazích.

Biopekárna Zemanka je český výrobce sladkých bio sušenek a slaných bio krekrů. Byla založena v roce 2006 v malé obci Oříkov u Sedlčan ve středních Čechách. Všechny produkty peče podle vlastních originálních receptur a její výrobky jsou dostupné v sítích velkoobchodních řetězců.

Plzeňský Prazdroj podporuje své Pivovarské krekry z mláta

středa 8. července 2020

-zue-