Nutella testuje opětovně použitelné sklenice

pondělí, 18. ledna 2021, 17:40 Aktuality, Marketing MediaGuru

Nutella přichází s možností opětovně použitelných sklenic. Jejich prodej zahajuje ve Francii.

Nutella se ve Francii začala pilotně prodávat v opětovně použitelných sklenicích, zdroj: Ferrero.

Nutella se ve Francii začala pilotně prodávat v opětovně použitelných sklenicích, zdroj: Ferrero.

Značka Nutella se spojuje s platformou Loop a uvádí na trh opětovně použitelné sklenice. Jejich pilotní prodej začne ve Francii, v deseti pařížských prodejnách nebo na e-shopu řetězce Carrefour. Jedná se tak o jeden z kroků, které skupina Ferrero plánuje ve snaze splnit svůj závazek a dosáhnout, aby do roku 2025 byly všechny obaly jejích produktů opakovatelně použitelné, recyklovatelné nebo kompostovatelné. Ve své dlouhodobé strategii se společnost, do jejíhož portfolia patří kromě Nutelly také Ferrero Rocher, Raffaello či Kinder, zaměřuje na neustálé snižování ekologické stopy, od surovin až po výrobní provozy a logistiku, napříč celým řetězcem. 

Opětovně použitelná, zálohovaná sklenice s Nutellou je speciálně navržena tak, aby bylo možné ji vymýt a opět použít. Je bezpečná, hygienická nezávadná a je opatřena upravenou etiketou a těsněním, které lze během mytí snadno vyjmout. Na vývoji pracoval interní tým produktových designérů skupiny Ferrero s experty platformy Loop.

Zákazníci ve Francii již nyní mohou využívat systémy sběru stávajících sklenic a plastových víček od pomazánky Nutella za účelem jejich recyklace. 

Pilotní projekt má umožnit vyzkoušet v praxi a zjistit z perspektivy spotřebitele, jaké výhody může systém opětovného použití sklenic v podobě kolektivního modelu přinášet.

Dalším počinem skupiny Ferrero je uvedení nového recyklovatelného obalu výrobku Kinder Happy Hippo, který je v souladu se směrnicemi o recyklovatelnosti fólií CEFLEX a lze jej jednodušeji znovu zpracovat. Nový obal, který se vyznačuje inovovanou strukturou mono materiálu na bázi polypropylenu zajišťující požadovanou ochranu produktu, je nyní dostupný na trhu. 

Rovněž se Ferrero připojuje ke sdružení 4evergreen, které si klade za cíl podstatně navýšit podíl obalů na bázi vláken v cirkulárním, trvale udržitelném hospodářství vyznačujícím se minimálními dopady na změnu klimatu a životního prostředí. Prostřednictvím sdružení spojí skupina síly s firmami působícími v odvětví výroby obalů na bázi vláken, od výrobců papíru a lepenky přes obalové firmy až po vlastníky značek a obchodníky, dodavatele technologií a materiálů a firmy zabývající se sběrem a tříděním odpadů.  

-stk-