Košík rozšiřuje svojí privátní značku Authentic

neděle, 14. února 2021, 08:35 Aktuality, Retail MediaGuru

Košík rozšiřuje svou privátní značku Authentic. Ještě letos by se značka mohla rozšířit o zhruba padesátku českých i zahraničních produktů.

Zdroj: Košík.cz

Zdroj: Košík.cz

Online supermarket Košík.cz se rozhodl po půl roce fungování rozšířit sortiment své vlastní značky Authentic by Košík. Vůbec poprvé se pod vlastní značkou objeví produkty z české produkce, které bude Košík představovat postupně. V první vlně půjde o nabídku masných výrobků od českých řezníků, počínaje kuřecím masem garantovaným Jiřím Brázdou z Olomouce. Následovat pak budou desítky dalších produktů od řady pivních speciálů po suroviny pro denní vaření.

„Klíčová pro nás je prvotřídní kvalita a autentické zpracování. V době, kdy si například na farmářské trhy ještě chvíli počkáme, jsme chtěli zákazníkům přinést skvělé produkty právě od farmářů a řemeslných výrobců,“ uvádí Jan Škrabánek, marketingový ředitel Košíku.

I nové produkty musí splnit filozofii řady Authentic by Košík – tedy osobního garanta s příběhem, úctu a respekt k původní surovině, autentické ingredience, původní recepturu a zpracování. Konkrétní podobizna garanta se objeví jak na webu, tak na všech obalech výrobků. Ty budou obsahovat také určení původu potraviny nebo receptury včetně specifikovaného regionu.

Authentic rozšiřuje i řady hlavních jídel, první je podle receptury Sushi Time, zdroj: Košík.cz

Authentic rozšiřuje i řady hlavních jídel, první je podle receptury Sushi Time, zdroj: Košík.cz

Značka také pokračuje také v rozšiřování řady hotových jídel. V jejím rámci se prohloubí spolupráce s tuzemskými bistry, jejichž receptury budou upraveny pro šokové zachlazení, prodlužující jídlu trvanlivost na několik dní. První rozšíření připravil šéfkuchař Jakub Gajan, který vařil podle receptury oblíbeného bistra Sushi Time.

„Tlak na kvalitu potravin, způsob výroby nebo původ u zákazníků naštěstí roste. Pokud bych měl na současné koronavirové krizi vidět alespoň nějaké pozitivum, pak je to skutečnost, že Čechy domácí vaření donutilo zkoušet nové věci a více si všímat, z jakých surovin jídlo připravujeme,“ dodává Jan Škrabánek.

Značka Authentic by Košík byla představena v červenci loňského roku a jako první do ní byla zařazena čerstvě zachlazená jídla od čtyř světových šéfkuchařů. Jejím cílem je nabídnout nejlepší suroviny i výrobky z české i světové produkce, které jsou výjimečné svým zpracováním nebo původem. Ještě letos by se značka mohla rozšířit o zhruba padesátku českých i zahraničních produktů.

Košík doručí jídlo z restaurací a bister spolu s nákupem

pátek 20. listopadu 2020

-zue-