Lidl představuje zaměstnance v podcastovém seriálu

pátek, 5. února 2021, 15:15 Aktuality, Marketing, Retail MediaGuru

Lidl začal natáčet podcasty s vlastními zaměstnanci, kteří v nich firmu představují. Úvodní znělka vznikla z ruchů natáčených přímo v prodejnách.

Zdroj: Lidl Youtube

Zdroj: Lidl Youtube

Obchodní řetězec Lidl vytvořil desetidílný podcastový seriál „Lidé tvoří Lidl“, který má za cíl postupně představit zajímavé zaměstnance. Podcastem provází moderátor a podcaster Martin Minha, který je současně pravidelným zákazníkem Lidlu a společně s účastníky z řad zaměstnanců tak nahlíží do prostředí společnosti a jejího fungování.

V úvodním díle podcastu se objeví vedoucí CSR projektů Eliška Froschová Stehlíková, která představí projekty z oblasti společenské odpovědnosti a přinese pohled z pozice zaměstnance na Lidl. V následujících dílech se představí další zaměstnanci, kteří přiblíží fungování společnosti.

První díl podcastu Lidé tvoří Lidl

„Jsme rádi, že pomocí podcastů s našimi kolegy můžeme zákazníkům a lidem mimo Lidl umožnit nahlédnout pod pokličku společnosti. Pro posluchače jsme se do podcastů pokusili také přenést kousek autenticity společnosti Lidl. Atmosféru má navodit unikátní úvodní znělka, která vznikla z ruchů natáčených přímo v našich prodejnách,“ dodává Tomáš Myler, tiskový mluvčí Lidlu.

Podcastový seriál  bude dostupný na aplikacích Apple podcast a Spotify. Současně bude posluchačům k dispozici na Youtube kanále společnosti Lidl a na kariérní stránkách kariera.lidl.cz.

Reklamní investice do médií loni mírně rostly, nejvíc vložil Lidl

pondělí 1. února 2021

-zue-