Marketingovou ředitelkou EY se stává Lenka Vaněk

pondělí, 1. února 2021, 11:50 Aktuality, Marketing, Lidé MediaGuru

Do čela Brand, Marketing and Communication (BMC) oddělení českého zastoupení poradenské společnosti EY nastupuje Lenka Vaněk.

Lenka Vaněk, zdroj: EY

Lenka Vaněk, zdroj: EY

Oddělení Brand, Marketing and Communication české pobočky poradenské společnosti EY povede Lenka Vaněk. V čele marketingu střídá dosavadního ředitele Jiřího Caudra. 

Hlavními pilíři strategie Lenky Vaněk má být udržitelnost, podpora odborné diskuse se světovými experty a vzdělávání budoucí generace. „Zmírnění dopadu klimatických změn, udržitelnost a odpovědné podnikání se budou odrážet ve všech oblastech naší činnosti jak v České republice, tak po celém světě. Věříme totiž, že jsou to právě globální lídři odvětví, jako jsme my, kdo má jít společnosti příkladem a dokázat, že investovat do udržitelnosti se vyplatí, i když to na první pohled nepřináší zisk,“ uvedla Lenka Vaněk. Tomu má odpovídat i lokální česká marketingová strategie, která se chce opřít zejména o tři hlavní pilíře –  odbornost lidí, společenskou odpovědnost zejména ve vztahu k mladé generaci a udržitelný byznys.

Do čela marketingu přechází Lenka Vaněk ze své současné role v Consultingu EY, kde vede tým zaměřený na spotřebitelské produkty a maloobchodní služby a také tým EY wavespace. Předtím pracovala jako marketingová ředitelka v potravinářské společnosti Hamé, zkušenosti má ale také z retailu, farmacie, výzkumu, vývoje a inovací v českém kontextu i na mezinárodních trzích. 

-stk-