V segmentu her a hraček loni nejvíce inzerovalo Lego

neděle, 14. února 2021, 08:40 Aktuality, Reklama, Výzkum MediaGuru

Lego bylo v loňském roce nejsilnějším reklamním zadavatelem v segmentu her a hraček.

Zdroj: Shutterstock

Zdroj: Shutterstock

V segmentu her a hraček v loňském roce nejvíce investovala do reklamy značka Lego. Podle ceníkové hodnoty reklamního prostoru, jež monitoruje Ad Intel výzkumné agentury Nielsen Admosphere, vydala na reklamní komunikaci více než 186 mil. korun, což je o 38 % více než v předchozím roce. 

Do první pětice nejsilnějších reklamních zadavatelů se dále dostala společnost EP Line, MGA Entertainment, Baby Born a Spin Master. Hodnoty odpovídají ceníkovým cenám inzerce. 

Zdroj: Ad Intel

Zdroj: Ad Intel

Data pro monitoring jsou získávána nezávislým sběrem (televize, tisk, rozhlas), deklaracemi zapojených subjektů (OOH sektor) i kombinací obou přístupů (internet).

-stk-