Agentura Scholz&Friends mění název na S5IVE

středa, 17. března 2021, 12:30 Aktuality, Reklama MediaGuru

V polovině března mění agentura Scholz&Friends na českém a slovenském trhu svůj název na S5IVE.

Scholz&Friends se mění, vedení agentury nikoliv (zleva): Barbora Hájková, Lazo Raftovski a Tomáš Kopečný, zdroj: S5IVE.

Scholz&Friends se mění, vedení agentury nikoliv (zleva): Barbora Hájková, Lazo Raftovski a Tomáš Kopečný, zdroj: S5IVE.

Na českém a slovenském trhu mění agentura Scholz&Friends svůj název. na S5IVE. Od 15. března vystupuje jako S5IVE. Vedení i její personální obsazení zůstává beze změn.

„Jsem rád, že po několika měsících jednání se skupinou WPP se nám podařilo dosáhnout dohody a vrátit tak rozhodování plně do rukou lokálního managementu,“ říká Tomáš Kopečný, který letos v únoru nad agenturou, jež na českém trhu funguje od roku 1999, převzal stoprocentní kontrolu. 

„Rebrandingem a s ním spojeným novým jménem symbolicky vstupujeme do nové etapy. Chceme stanovit nový standard, nejen vytvářet kvalitní kampaně (agentura se na loňských oceněních ADC stala jednou ze tří nejvíce oceňovaných agentur), ale především díky designu přinášet řešení. At’ již má podobu kampaně, aplikace, eventu, či designu nového produktu. Přestože sám slovo hybrid moc nepoužívám, v našem případě asi nejlépe vystihuje obsah práce společnosti. Jsme částečně komunikační agenturou, částečně poradenskou firmou a částečně inovačním centrem,“ popisuje Tomáš Kopečný, managing director společnosti S5IVE.

Sídlo ani vedení agentury se nemění. Barbora Hájková pokračuje v roli client service directora. Strategické poradenství a řízení nově vzniklé konzultační divize zastřešuje Lazo Raftovski. Skupinu doplňuje Barbara Zelená, jejíž úkolem je rozvoj sekce orientované na product development a brand innovation. Ta v posledních letech odlaunchovala značky jako Engelmüller, Stratosphere, Silver Arrows projects – dnes Automobilist nebo nejnověji českého výrobce hraček Husch. 

Nový název společnosti, S5IVE nebo také Stage 5IVE, odkazuje na teorii Davida Logana, zpopularizovanou knihou The Tribal Leadership: Leveraging Natural Groups to Build a Thriving Organization. Ta pracuje s teorií, že všechny společnosti se nacházejí v různých stupních vývoje, kde právě zmiňovaná Stage 5 představuje nejvyšší možnou dosažitelnou úroveň spolupráce. Slovní spojení IVE pak odkazuje na Innovations, Values a Endurance, tři základní pilíře, bez kterých by tohoto cíle nebylo možné dosáhnout. Více na webu agentury: www.S5IVE.com

„Díky projektům, které jsme v posledních letech úspěšně realizovali, můžeme dnes nabídnout klientům i služby v oblasti vývoje produktů a služeb. Naše motto: Co bychom udělali, kdyby to byly naše peníze? nám pomáhá změnit tradiční přístup k vývoji kreativy, interním procesům a více se soustředit na businessovou stránku jednotlivých projektů,“ doplňuje Barbora Hájková. 

-stk-