Equa bank spojuje velikonoční kampaň s českým designem

neděle, 28. března 2021, 09:10 Aktuality, Reklama MediaGuru

Ve velikonoční kampani Equa bank se kromě Romana Vojtka objeví i současný český design.

Zdroj: Equa bank

Zdroj: Equa bank

Equa bank ve své nové velikonoční kampani přibližuje tradice českých Velikonoc. Kromě Romana Vojtka, jenž je dlouhodobou tváří značky, v ní dostane prostor i současný český design – například lízátková váza Anny Jožové, křišťálové nádobí z kolekce Shadows, které navrhl sklářský výtvarník František Jungvirt pro značku Klimchi, či ručně vyřezávané a malované figurky Tititi od Terezy Talichové. 

Nová kampaň bude k vidění na sociálních sítích – na Instagramu a Facebooku od 26. března do 5. dubna. V jednotlivých spotech ukáže Roman Vojtek tradice spojené s českými Velikonocemi – například pečení beránka, pletení pomlázky či barvení vajíček.

„Velikonoční kampaní chceme hlavně bavit a povzbudit naše klienty v této nelehké době. A připomenout, že tu pro ně stále jsme a nabízíme jim moderní a srozumitelné produkty a služby. Pokud se díky našim novým on-line spotům podaří diváky alespoň na chvíli pobavit, bude to pro nás úspěšná kampaň,“ řekl Jan Kemza, ředitel digitálního marketingu Equa bank.

Natáčení probíhalo na Křivoklátsku za přísných hygienických opatření a testování všech zúčastněných. Produkci zajistila společnost Erem, za kamerou stál David Kašpárek. Na přípravě se podílel tým Czech Design Week, s nímž banka spolupracovala i na vánoční kampani. „Do spotů jsme chtěli začlenit mladé české designéry a značky, jež se ve své tvorbě inspirují tradicemi i českými řemesly, které si udržují dobré renomé i v zahraničí,“ doplnil ředitel přehlídky Czech Design Week Lukáš Pipek.

„Lidé, kteří sledují naše sociální sítě, se mohou těšit na soutěž, která vyvrcholí na Velikonoční pondělí. Do budoucna navíc chystáme další online kampaně – s tváří Romana Vojtka se budou lidé na sociálních sítích Equa bank setkávat častěji,“ dodal Daniel Šolc, manažer sociálních médií Equa bank.

-stk-