Hokejové kampaně mohou na ČT začít od 10. května

středa, 31. března 2021, 07:40 TV, Reklama MediaGuru

Už od 10. května je možné umísťovat do vysílání ČT1 a ČT sport reklamy navázané na letošní MS v hokeji.

Zdroj: Shutterstock

Zdroj: Shutterstock

Televizní reklamní kampaně spojené s letošním hokejovým mistrovstvím světa můžou na stanicích ČT1 a ČT sport zahájit už od 10. května. Mistrovství se uskuteční ve dnech 21.5. až 6.6. 2021 v lotyšské Rize.

Inzertní možnosti se pohybují od sponzoringu programu vysílaného u programových upoutávek, u sponzoringu přímých přenosů, a to před i po třetině během přímého přenosu a v reklamní přestávce během třetiny (power-break). Možné je také využití injektáže (nasazení uvnitř studií a zápasů). Klasické reklamní spoty je možné nasazovat pouze k nejzajímavějším přenosům, a to před a po třetině a během power-breaků (jen 20vteřinové spoty). V nabídce je rovněž product placement v rámci hokejového studia a speciální projekty (divácké soutěže, minipořady). V rámci online speciálů se nabízejí formáty typu prerollu, postrollu a splashscreenu v mobilní aplikaci.

V případě klasické reklamy se cena CPP zvyšuje u mistrovství světa o 50 % oproti běžné ceně. Alespoň 30 % investic v Kč musí být umístěno mimo zápasy ČR a play-off. Za umístění investic pouze k ČR zápasům nebo play-off je příplatek 30 %. Sponzorské vzkazy jsou cenově nejvyšší u zápasů s účastí ČR.

Celkem se odehraje a odvysílá 64 zápasů, hraje se ve dvou základních skupinách. Maximum zápasů bude odvysíláno v přímém přenosu, kolizní utkání ze záznamu. Připraven je také webový speciál, počítá se s HbbTV vysíláním i video streamingem. Hokejové přenosy s českou účastí patří k nejsledovanějším pořadům České televize.

-mav-