Kofola v zamilované kampani rozvíjí motiv přezdívek

středa, 17. března 2021, 10:10 Aktuality, Reklama MediaGuru

Přezdívky, kterými se mezi sebou partneři oslovují, se staly motivem letošní zamilované kampaně značky Kofola.

Zdroj: Kofola

Zdroj: Kofola

Kofola přichází s novou kampaní „Láska má 1000 jmen“. Tradiční zamilovaná kampaň tentokrát rozvíjí motiv přezdívek, kterými se mezi sebou partneři oslovují. 

Kampaň startuje v Česku a na Slovensku 24. března, kdy se objeví na internetu a v televizním vysílání série spotů. „Téma lásky je pro Kofolu klíčové. V naší komunikaci dlouhodobě pracujeme s milostnými příběhy a sloganem ,Když ji miluješ, není co řešit'. Motiv přezdívek vyjadřujících lásku a náklonost představuje pokračování této linky,“ říká marketingový manažer Kofoly Břetislav Koláček.

Reklamní spoty se odehrávají v prostředí kempu a natáčely se přímo v srdci českého vodáctví – na břehu Vltavy nedaleko Českého Krumlova. Zazní v nich přezdívky jako „Potvůrka a „Prdelka nebo na Slovensku Papuľka“ a „Bimbásik“. 

 

„Natáčení proběhlo loni na podzim za poměrně náročných podmínek, protože se už dost ochladilo. Navíc se štáb musel vyrovnat se zostřenými opatřeními v souvislosti s epidemií koronaviru. Přes všechny nesnáze však na place nechyběla legrace a láskyplná atmosféra, což se snad projeví i na výsledné podobě spotů,“ věří brand manažerka značky Monika Hrstková.

Kromě televize a internetu se bude kampaň objevovat po celou jarní a letí sezónu také v outdooru i dalších offline komunikačních kanálech. Zejména v rámci PR aktivit Kofola využije také data z průzkumu na téma přezdívek mezi partnery, který pro ni zpracovaly česká agentura Stem/Mark a slovenská agentura Focus.

Kreativu vytvořila Woman Agency. Natáčení zajišťovala produkční společnost Filmservice. Režie se ujal Tomáš Mašín. Klíčové vizuály měl na starosti Kantor’s Creative Club. O PR se na českém trhu stará Lesensky.cz a na slovenském 1st Class Agency. Mediální plánování a nákup má na starosti v Česku Knowlimits, na Slovensku Unimedia.

S novou kampaní dorazí na český a slovenský trh také dvě produktové novinky se sníženým obsahem cukru, které Kofola už brzy odtajní. Reaguje tak na aktuální trendy, kdy se zvyšuje poptávka po „lehčích“ variantách limonád.

-stk-