Nová Hanácká vodka Silver cílí na prémiový segment

úterý, 30. března 2021, 13:25 Aktuality, Marketing MediaGuru

Palírna U Zeleného stromu míří s novinkou do segmentu prémiových vodek.

Hanácká vodka Silver, zdroj: Palírna U Zeleného stromu

Hanácká vodka Silver, zdroj: Palírna U Zeleného stromu

Palírna U Zeleného stromu uvádí na trh novinkou v podobě šestkrát filtrované Hanácké vodky Silver. Cílit s ní chce na lidi, kteří mají rádi zábavu, oceňují kvalitu a rádi si vychutnávají prémiový alkohol. 

Hanácká vodka Silver má lahev s elegantním tvarem a designem, jenž využívá motiv stříbrného groše, zdůrazňující návrat k receptuře podle takzvaného tradičního Předpisu poctivosti. 

Receptura navazuje na tradici, kterou v prostějovské Palírně U Zeleného stromu zavedl první místní palírník Mates. „U zrodu naší vodky stál pražský groš, který zajišťoval stabilní kvalitu. Šlo o jednoduchou metodu, kdy se v hustoměru obsah alkoholu měřil pomocí stříbrného pražského groše. Ten zaručoval, že půjde o kvalitní destilát. Mimořádně čistému a jemnému destilátu tehdy říkali vodička, a ta položila už před pěti sty lety základ Hanácké vodce. Podle nás je proto Hanácká vodka dokonce nejstarší vodkou na světě,“ říká marketingový ředitel Boris Rajdl.

Základem destilátu je voda z hlubinných vrtů na Hané se specifickými senzorickými vlastnostmi danými pískovo-štěrkovým podložím a velkým množstvím minerálů. Jemný obilný destilát se získává z pšenice. 

Láhev obsahuje průhledné fragmenty, které mají designu dodat čistotu. Používá guala uzávěr, jenž má zabránit opětovnému plnění a je obvyklý u kvalitních prémiových alkoholických nápojů. Spodní část je pak opatřena českou vlajkou, která upozorňuje na čistě český původ.

Nová vodka je určená jak do maloobchodní sítě, tak do gastronomie, Zákazníci ji najdou například v řetězcích Globus, Tesco či Ahold. Doporučená cena je 399 korun.

-stk-