Odstartoval kurátorovaný online katalog tenisek FlexDog

neděle, 21. března 2021, 07:50 Aktuality, Retail, Marketing MediaGuru

Nový český projekt FlexDog, nabízející kurátorovaný katalog tenisek, vznikl i díky investici Footshopu.

Náhled webu a obsahu nového online katalogu FlexDog, zdroj: FlexDog

Náhled webu a obsahu nového online katalogu FlexDog, zdroj: FlexDog

Na začátku března byl n spuštěn nový český projekt FlexDog, kurátorovaný online katalog tenisek, který má návštěvníkům zjednodušit nákup. Výběr nového páru bot je ulehčen možností filtrovat tenisky podle velikosti, barvy, siluety nebo značky. Součástí katalogu bude i obsah o nových teniskách a trendech, který bude zveřejňován na webu a sociálních sítích. 

Název FlexDog odkazuje na komunitu lidí, která kolem tenisek za poslední roky vyrostla. Vychází z anglických slov „to flex“ (předvádět se, dávat na odiv) a „dog“ (mimo slova psa jde i o slangové označení pro nejbližší lidi v partě, stejně jako bro nebo dude).

FlexDog začíná s nabídkou okolo 4000 typů tenisek od vybraných partnerů z řad specializovaných retailerů, například The Streets, Popname nebo Queens, i se zástupci resellerů, jako je Sneaker Gallery nebo Section.

„V první řadě jsme rádi, že zde vzniká projekt, který má za cíl pomoct všem prodejcům tenisek a pro kterého je kvalita a kurátorovaný výběr sneakers na prvním místě. Zákazník si tak bude díky FlexDogu moct vybrat jenom z toho nejlepšího, co je na trhu aktuálně dostupné. A o to víc si vážíme, že jsme byli do startu celého projektu přizvaní jako jedni z prvních partnerů a že můžeme společně vymýšlet věci tak, aby byla celá spolupráce hned od začátku win-win,” říká Radim Stezka z The Streets.

V nejbližší budoucnosti plánuje FlexDog spuštění anglické verze webu pro zákazníky mimo Českou republiku. Do roku 2023 chce být aktivní na 10 světových trzích. Zároveň chce přidat i nabídku zahraničních obchodů. Dalším krokem je spuštění zákaznického účtu, kde si každý registrovaný uživatel bude moci nastavit několik notifikací, například o dostupnosti vyhlédnutého páru tenisek. 

FlexDog mohl vzniknout i díky počáteční investici Footshopu do vývoje platformy. Footshop a FlexDog od začátku fungují odděleně a mají i samostatné týmy. Je to tak poprvé, kdy Footshop plní čistě roli investora. Cílem je krok za krokem budovat platformu a postupně zvětšovat tým o lidi se zkušenostmi z marketplaces i světa tenisek.

Ve FlexDogu aktuálně pracuje čtyřčlenný tým. Jakub Mandát, Petr Fišer a Patrik Tomášik mají od ledna na starosti vývoj a chod celé platformy. Zúročit tak mohou i své zkušenosti z předchozích angažmá v Rohlíku, Košíku nebo Ušetřeno.cz. Začátkem března se k týmu připojil Daniel Klíma, který má na starosti marketingovou komunikaci a kurátorování obsahu. Využít tak může své znalosti tenisek a streetwearu, které nabral během své práce v Queensu.

-stk-