Prima Love vysílá deset let, výročí připomíná kampaní

pondělí, 8. března 2021, 10:55 Aktuality, TV, Reklama MediaGuru

V pořadí třetí stanice televizní skupiny Prima, ženský kanál Prima Love, začal vysílat 8. března 2011.

Vizuál kampaně Prima Love, zdroj: FTV Prima

Vizuál kampaně Prima Love, zdroj: FTV Prima

Televizní skupina Prima spouští v pondělí 8. března kampaň Lásky není nikdy dost!, kterou připomíná deset let existence stanice Prima Love. Nasazena je v outdooru, printu, rádiích i online prostředí. Provážou ji speciální logo Prima Love 10 let a vizuály poskládané ze slov tvořících zkratku LOVE. Skupina Prima pak poprvé v rámci narozeninových oslav využije i platformu Spotify, na které posluchači od 8. března najdou speciální playlist Prima Love.

Prima Love je historicky třetím kanálem Primy, vysílat začala na MDŽ 8. března 2011.  Jméno kanálu LOVE vzniklo ze zkratky vytvořené ze slov: Láska, Osudy, Vztahy, Emoce. První vysílací schéma bylo zaměřené výhradně na ženy a obsahovalo například seriály Chirurgové, Zoufalé manželky, Ally McBealová. V roce 2015 se positioning kanálu posunul na dospělé 15–65 let a s tím na konci roku 2015 přišla i nová grafika a původní magentové logo nahradila fialová barva. V roce 2018 se se vznikem kanálu Prima Krimi vrátila Prima Love k růžové barvě a program nabízí především romantickou tvorbu pro ženy.

Prima Love se vrátila k původně růžovému logu.

Prima Love se vrátila k původně růžovému logu.

Prima Love dosáhla v roce 2020 průměrného podílu na sledovanosti 1,78 % v divácké skupině 15-69 (srovnatelný výsledek jako o rok dříve). Nejúspěšnějším pořadem se za poslední rok vysílání stala Rosamunde Pilcher: Hledá se chůva, kterou 20. ledna 2021 sledovalo 207 tisíc diváků v CS 15+ (share 4,95 %). 

Zdroj: ATO-Nielsen Admosphere, FTV Prima

Zdroj: ATO-Nielsen Admosphere, FTV Prima

Prima Love je rovněž od roku 2013 generálním partnerem charitativního Avon Pochodu. Od roku 2016 pořádá běžecký happening Prima Run, od roku 2017 (pokud to situace dovolí) Dermacol Love Day v pražské Grébovce.

Svůj obsah nabízí i na webu love.iprima.cz. Ten nabízí živé vysílání, archiv pořadů, předpremiéry a akviziční novinky, ale i novinky o vysílaných filmech a seriálech. Dostupný je i v mobilním vysílání a HbbTV. Za poslední rok uspěl v online prostředí  seriál Zasněná láska (v loňském roce 15 703 675 přehrání). Na Primě šlo o nejúspěšnější online pořad roku po Slunečné. Na něj od letošního února navazuje seriálová novinka Recept na lásku – první epizoda se hned v den svého uvedení stala nejsledovanější epizodou dne.

-mav-