VŠB-TUO vede v náborové kampani válku s matematikou

pátek, 5. března 2021, 09:55 Aktuality, Reklama MediaGuru

Fakulta strojní VŠB-TUO vstupuje do závěrečné fáze kampaně „V hlavní roli strojař“. Tentokrát se přesouvá do válečné vřavy, kde se bojuje proti matematice.

Zdroj: Fakulta strojní VŠB-TUO

Zdroj: Fakulta strojní VŠB-TUO

Fakulta strojní VŠB-TUO uvádí závěrečnou fázi náborové kampaně „V hlavní roli strojař“, v níž se přesouvá do válečné vřavy, kde se bojuje proti matematice. Místo granátu zde lítá učebnice matematiky, místo Al-Káidy se bojuje s Al-Gebrou. Reklamní spot vznikl v produkci kreativního studio Action Please, pod režisérskou taktovkou Radima Dittricha.

„Myšlenka ztvárnit boj s matikou vznikla na základě odborného průzkumu, jehož výsledky ukazují, že s matikou válčí prakticky každý středoškolák. Proto také potenciální uchazeči váhají s přihláškou na technické obory,“ vysvětluje Dittrich. „O těchto obavách jsme měli tušení už dlouho, proto u nás také vzniklo Math Support Centrum – místo, kde mohou studenti zadarmo přijít pro radu a na doučování vedené vyučujícími i spolužáky,“ potvrzuje proděkan Fakulty strojní Ivo Hlavatý.

„Hlavní poselství spotu směrem k uchazeči zní jasně – neboj se matiky, bojuj. Nebudeš v tom sám, Fakulta strojní bude tvým spojencem až do konce studia,“ vysvětluje režisér.

Náborová kampaň je k vidění na Facebooku, Instagramu, YouTube a také na TikToku. „Jednodenní celorepubliková reklama na TikToku měla 2,1 milionu zobrazení, 16 800 liků, přes 500 komentářů, více než 1 100 sdílení a 18,6 % CTR. Na microsite vhlavniroli.cz jsme pak zaznamenali více než 135 tisíc návštěv během jediného dne,“ potvrzuje social media specialist Jakub Kotzot.

Kromě spotu pracuje VŠB-TUO v kampani také s plakáty, které rozvezla na střední školy v Moravskoslezském a Olomouckém kraji a do partnerských firem, kde cílí na rodiče. Součástí jsou i citylighty v 10 městech v obou zmíněných krajích.

-stk-