Bonami uvádí svou doposud největší TV kampaň

pátek, 16. dubna 2021, 14:20 Aktuality, Reklama MediaGuru

Bonami investuje do televizní reklamy přes 20 milionů korun, k vidění bude na českém, slovenském a maďarském trhu.

Zdroj: Repro TV spot Bonami

Zdroj: Repro TV spot Bonami

Bonami, český prodejce nábytku a potřeb pro domácnost a zahradu, odstartoval tento týden svou doposud největší televizní kampaň, jejímž cílem je podpora povědomí o značce. Kampaň poběží na českém, slovenském a maďarském trhu. V České republice budou nasazeny reklamní spoty o délce 20 a 25 sekund na kanálech Nova a Prima, na Slovensku na Joj. K vidění budou ve všech zemích i na YouTube. Mediální rozpočet přesáhl dohromady 20 milionů korun. 

Kampaň tvoří tři kreativy, které jsou zaměřeny na klíčové místnosti  – obývací pokoj, jídelna a ložnice. Jejich pomyslný leitmotiv shrnuje claim „Bydlete podle sebe“. 

Právě samotný sortiment a inspirace jsou hlavními narativy kampaně, jejímž cílem je předvést šíři a rozmanitost nabídky produktů a současně inspirovat a povzbudit zákazníky v jejich vlastní cestě k vysněnému bydlení. „Spoty jsou záměrně jednoduché a ukazují konkrétní produkty v různých provedeních tak, aby si lidé mohli představit a posléze sami sestavit to své doma,” přibližuje kampaň brand manažerka Bonami Lucie Šuláková. 

„Je pro nás důležité nabízet co nejrozmanitější produkty ve všech kategoriích a být pro naše zákazníky rádcem a zároveň pomocníkem ve výběru. Současně ale chceme, aby byla finální volba jejich, zkrátka aby bydleli podle sebe a svých představ, ne podle vizuálu v letáku,“ dodává Šuláková.

Kampaň vytvořil interní kreativní tým Bonami.

Kromě reklamy Bonami investuje také do skladů, logistiky, nových služeb i zahraniční expanze. 

Bonami se chystá do Pobaltí a na Balkán, spustí i kampaň

středa 14. dubna 2021

-stk-