Budějovický Budvar si na média vybral Publicis

středa, 14. dubna 2021, 17:05 Aktuality, Reklama MediaGuru

Plánování i nákup médií pro Budějovický Budvar nově zajišťuje skupina Publicis.

Zdroj: Budějovický Budvar

Zdroj: Budějovický Budvar

Národní pivovar Budějovický Budvar si v tendru na mediální agenturu vybral Publicis Groupe, jež bude nově zajišťovat nákup a plánování offline i online médií. Střídá tak dosavadní Mindshare z GroupM.

Publicis Groupe navrhla pro Budějovický Budvar novou mediální strategii postavenou na flexibilním plánování mediálních investic, datech a propojení dvou klíčových mediatypů: televize a online. Při plánování kampaní tak bude Budvar nově pracovat s tzv. screen planningem, omnikanálovou strategií založenou na optimalizaci frekvence a zásahu různých věkových segmentů cílové skupiny napříč televizí a online. Využije k tomu i datové cílení na regiony a domácnosti (tzv. Household Targeting). Pro dosažení maximální efektivity kampaní připravila flexibilní mediální plán, ve kterém je commitována jen část ročního rozpočtu. Díky tomu bude možné optimalizovat mediální investice podle výsledků předchozích kampaní a aktuálního vývoje na trhu. 

K měření kampaní bude Budvar mimo svůj pravidelný tracking výkonu značky využívat i analytické nástroje, jako je BrandOn či Star Track, a plánuje rovněž nasazení ekonometrického modelování.

„Naší ambicí je pomoci Budějovickému Budvaru v naplnění dlouhodobé komunikační strategie. Budvar výrazně podporuje rozmanitost českého pivovarnictví, vaří různá piva různých chutí, ale všechna mají jedno společné: poctivost a kvalitu. A to je to, co chceme společně podpořit. I díky naší datové expertíze. Střednědobou vizí je proto například vytvořit pro Budvar na míru datový dashboard, ve kterém najde na jednom místě veškerá kampaňová i obchodní data,“ říká Martin Požárek z Publicis Groupe, jehož tým má klienta na starost.

„Práce s daty a efektivita investic je, nebo by v současné době měla být, pro každého klienta zásadní. Věříme, že nám v tom agentura i její nástroje výrazně pomohou. Společně pracujeme na systémech vyhodnocování, které budou co nejvěrohodněji reportovat dopady kampaně, respektive jejích částí. To nám umožní kampaň nadále optimalizovat a co nejefektivněji investovat náš rozpočet,“ dodává Gabriela Kudrnáčová, marketing manager pro tuzemský trh národního pivovaru Budějovický Budvar.

-stk-