Direct si od zavřených restaurací pronajímá výlohy

úterý, 6. dubna 2021, 12:00 Aktuality, Reklama MediaGuru

Direct pojišťovna podpoří vybrané zavřené restaurace a kavárny tím, že si na měsíc pronajme jejich výlohy.

Zdroj: FB Direct pojišťovna

Zdroj: FB Direct pojišťovna

Direct pojišťovna se rozhodla podpořit vybrané zavřené restaurace a kavárny měsíčním pronájmem jejich výloh. Vynaloží na to peníze, které má určené na reklamu. 

„Oslovili jsme několik podniků a v první vlně vybrali deset, ve kterých si na měsíc pronajmeme reklamní plochu ve výloze a za to jim přispějeme 10 000 korun. Rozhodli jsme se, že v této době peníze na reklamu raději využijeme takto než si koupit billboardy, kterými bychom nikomu nepomohli,“ vysvětluje mluvčí Direct pojišťovny Nela Maťašeje.

Mezi podpořené podniky patří například pražské Nejen Bistro v Karlíně, které muselo kvůli uzavírce propustit zhruba 40 % svých lidí a nechat si jen klíčové zaměstnance. „Máme sice otevřené okénko, ale to nás nezachrání. Letos jsme na 15 procentech běžného obratu a proděláváme nižší stovky tisíc každý měsíc,“ říká majitel Nejen Bistra Jaroslav Zatloukal. Peníze za pronájem výlohy použije bistro na zaplacení nájmu. 

Stejnou podporu získaly i podniky v Brně, například restaurace Šelepka. „Je to super nápad, že peníze určené na reklamní kampaň se využijí jako výpomoc pro gastro podniky. Takováto pomoc od soukromých firem je účinnější a rychlejší než ta státní“ říká majitel Šelepky Raed Kahwaji, který se snaží současné situaci přizpůsobit například vlastním e-shopem a rozvozem.

Hlavní myšlenou akce je ukázat, že normální je pomáhat. „Toto heslo bude napsané i na podnicích a také to, že jsme si danou plochu pronajali, abychom podnik podpořili, nic víc,“ dodává Maťašeje.

-stk-