Do ČR vstupuje InStreamly, propojí značky i s menšími streamery

čtvrtek, 29. dubna 2021, 16:00 Aktuality, Reklama MediaGuru

Polský start-up InStreamly v dubnu vstupuje na český a slovenský trh. Nabídne možnosti, jak komunikovat s uživateli herní platformy Twitch.

Zdroj: InStreamly

Zdroj: InStreamly

Po navýšení investic na 1,1 milionu eur se polská platforma InStreamly rozhodla pro zahraniční expanzi. V dubnu vstoupila na český a slovenský trh, kde bude nově nabízet možnosti propojení značek se streamery, uživateli herní sítě Twitch, a to bez ohledu na jejich velikost.

Již nyní spolupracuje InStreamly jak se zadavateli, tak s mediálními agenturami. V zahraničí patří do jejího portfolia značky jako Netflix, HBO, Samsung, PlayStation, Red Bull, Adidas nebo Reebok, z agentur skupiny Dentsu či Publicis. Na již zavedené spolupráce by chtěl v tuzemsku navázat i Ondřej Šilhavý, jenž má na česko-slovenském trhu na starosti business development. „Zároveň bych samozřejmě rád zapojil velké české a slovenské brandy jako Alza, CZC, XZone, Rohlík nebo GymBeam,“ předesílá. 

InStreamly cílí především na mladé hráče ve věku 18 až 35, kteří využívají Twitch. „Většina z nich navíc využívá adblock a nechce ani sledovat tzn. pre -roll reklamy,“ popisuje Šilhavý s tím, že kreativní vizuály zasazené přímo do herního streamu nenarušují zážitek a podporují i samotného streamera, což diváci oceňují. „Děláme dokonce vizuály které reagují na dění ve hře, případně aktivity v chatu, což je opět nový rozměr, který dříve nebyl možný,“ dodává. 

Příkladem může být kampaň pro značku Adidas, která tak odpromovala nový model bot ZX 2K Boost v rámci herní bitvy dvou YouTuberů ve Fortnite, kteří ke hře využívali speciální zařízení kontrolované nohama. Zároveň jejich herní stream doplnil přiléhající product placement.

Z kampaně na Adidas ZX 2K Boost, zdroj: InStreamly

Z kampaně na Adidas ZX 2K Boost, zdroj: InStreamly

InStreamly klade důraz na to, že značky propojí i se streamery s různým počtem sledujících. „V současné době máme v systému zaregistrováno zhruba 250 streamerů. Je pro nás klíčové, abychom nabídli zapojení do kampaní i těm nejmenším streamerům, protože právě pro ně může podpora od známých brandů znamenat začátek nové kariéry. Proto máme v systému streamery kteří mají 300 000 followers, ale také třeba 50 nebo 20,“ přibližuje Ondřej Šilhavý.

-stk-