Marketing Rohlíku vede Antoš, mluvčí je Morgensteinová

čtvrtek, 1. dubna 2021, 08:00 Aktuality, Marketing, PR, Lidé MediaGuru

Marketingový tým českého online supermarketu řídí Lukáš Antoš. Jeho novou tiskovou mluvčí se stala Denisa Morgensteinová.

Denisa Morgensteinová a Lukáš Antoš nastupují do online supermarketu Rohlík, zdroj: Rohlík.

Denisa Morgensteinová a Lukáš Antoš nastupují do online supermarketu Rohlík, zdroj: Rohlík.

Do českého online supermarketu Rohlík přicházejí nové tváře. Vedení marketingu se od 1. dubna ujímá Lukáš Antoš, která na pozici Chief Marketing Officer střídá Zlatu Ulrichovou. Na pozici PR manažerky a mluvčí nastupuje Denisa Morgensteinová, která tak nahradí Zdeňku Svobodu Kuhnovou. 

Lukáš Antoš do Rohlíku přichází ze společnosti CETIN, kde působil jako komerční ředitel. Předtím vedl Telco a Retail CEE ve společnosti BNP Paribas Cardif. Marketingu šéfoval také ve společnosti Telenor. Před rokem 2013 řídil brand a komunikaci v O2, předtím vedl marketing ve společnosti U:fon či marketing rezidentního segmentu ve Vodafone. 

„V rámci vedení týmu chci pokračovat v dalším zlepšování už teď perfektní zákaznické zkušenosti. Nabídneme nové inspirace, aby si lidé mohli s Rohlíkem kvalitní jídlo užít i nad rámec samotného nakupování. Druhou prioritou je zařazení vyšší rychlosti v oblasti CRM a marketingové automatizaci celkově,” upřesňuje Lukáš Antoš. 

Denisa Morgensteinová před příchodem do Rohlíku působila jako PR a Content manažerka ve společnost Zonky, která je součástí skupiny PPF. Vedla také PR komunikaci nového divadelního videoportálu Dramox. Předtím pracovala na pozici tiskové mluvčí a manažerky komunikace KDU-ČSL. Jako redaktorka má zkušenosti například z České televize, před rokem 2016 pracovala na komunikačních projektech na Úřadu vlády ČR.

-stk-